سالن زیبایی ویان

سالن زیبایی ویان

شبکه های اجتماعی:
نشانی نشانی: کرج . گوهردشت بلوار مطهری . بين خيابان دوم و سوم . فاز يک . جنب كوير موتور . برج پارميدا . طبقه سوم . واحد ٣٠٢
شماره های تماس شماره های تماس: 09122843193 - 09125968723
آدرس وب سایت آدرس وب سایت: www.viyanacademy.com
خدمات ناخن خدمات ناخن
خدمات مژه خدمات مژه
آموزش انواع خدمات ناخن آموزش انواع خدمات ناخن
آموزش انواع خدمات مژه آموزش انواع خدمات مژه
ورکشاپ ورکشاپ

میانگین امتیاز به این مجموعه: ۵

برپا کردن یک آکادمی همواره چالش‌های بسیاری را در بر دارد؛ با این حال، با پیگیری دائم و زحمات بی‌وقفه، می‌توان به پیروزی رسید. این دقیقا پدیده‌ای است که ما، درسا درخشان و پرند سپهری، به عنوان بنیانگذاران آکادمی ویان، آن را تجربه کردیم. حالا آکادمی ویان، یکی از ارزشمندترین مراکز آموزشی در کرج در حوزه ناخن و مژه است، که از سال ۱۴۰۱ کار خود را شروع کرده است. این موسسه با یک تیم متشکل از فراهم کنندگان متخصص، متنوعترین خدمات و آموزش‌ ها را در فیلد ناخن و مژه ارائه می‌دهد.

دوره کاشت ناخن

من، درسا درخشان، به عنوان موسس و مربی دوره‌های کاشت ناخن در آکادمی ویان، در کنار شما هستم تا دانسته ۱۰ ساله خود را در شما جریان بگذارم و در دوره‌های از پایه تا پیشرفته کاشت ناخن با شما همسفر باشم. در این فرایندهای آموزشی، شما با فنون متعدد کاشت ناخن جهت افزایش زیبایی و مستحکم‌تر ساختن ناخن‌ ها ملموس می‌شوید.

این برنامه آموزشی شامل مباحث کامل و جامع کاشت ناخن می‌باشد که شامل کاشت ناخن با ابزارهای مختلف، پایه‌سازی کاشت ناخن، آموزش کاشت ناخن با اسکالت، آموزش تکنیک‌های کاشت ناخن با قالب، آموزش کاشت ناخن پرکی، آموزش کاشت ناخن هلویی و صیانت و نگه‌داری از ناخن‌ها در شکل ژلی است.

در این دوره آموزشی، ترتیب و روند کاشت مدل‌های متفاوت به شما مرحله به مرحله توضیح داده می‌شود. هدف اصلی این دوره، تربیت نیروهای حرفه‌ای و تخصصی در زمینه کاشت ناخن است که توانایی اجرای همه روش‌های کاشت ناخن را با توجه به تقاضا و سلیقه مشتریان خود داشته باشند.

دوره آموزش اکستنشن مژه یا کاشت مژه

اسم من پرند سپهری است، یکی از موسسان و مدرسان دوره های آموزشی مژه در آکادمی ویان. در طی چهار سال فعالیت در این حوزه، تجربیات و مهارت های گوناگونی کسب کرده ام که تلاش می کنم آنها را در دوره های آموزشی به شما منتقل کنم.

در دوره کاشت مژه یا اکستنشن مژه، شما با تکنیک های گوناگون طراحی و اجرای انواع اکستنشن مژه برای فراهم کردن زیبایی و حجم بیشتر مژه ها آشنا می شوید. این دوره شامل مباحث مربوط به اکستنشن مژه است، برای مثال طراحی اکستنشن مژه با در نظر گرفتن شکل چشم مشتری، اکستنشن کلاسیک، اکستنشن والیوم، اکستنشن مژه مگاوالیوم، اکستنشن مژه روسی، اکستنشن مژه اسپانیایی و نگهداری مژه ها پس از اکستنشن.

کاشت مژه می تواند به مراتب زیبایی و جلوه ی مژه ها را افزایش دهد. با چسبیدن تارهای ساختگی با استفاده از چسب ویژه، حجم و درازی مژه ها بیشتر می شود. معمولا این روش تا شش ماه دوام دارد و پس از آن لازم است که مژه ها بازسازی شوند. در این دوره، شما نیز یاد می گیرید که چگونه برای هر فرم چشم مشتری مدل مناسب اکستنشن مژه را انتخاب کنید.

نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مونا رضایی

    واقعا کار پرند جون عالیههههههههه 👌👌 بهترین تو کرج

پرسش و مشاوره رایگان salonhayezibayi