سالن عروس پرنسس سعادت آباد

سالن عروس پرنسس سعادت آباد

شبکه های اجتماعی:
نشانی نشانی: تهران . سعادت آباد بین میدان سرو و شهرداری . انتهای خیابان بخشایش . خیابان 17 .برج تجاری اداری عرفان . طبقه 1 . واحد 102
شماره های تماس شماره های تماس: 09122761813 - 02122063770 - 02122074853
آدرس وب سایت آدرس وب سایت: www.princess-tehran.com
خدمات میکاپ خدمات میکاپ
خدمات مو خدمات مو
خدمات مژه خدمات مژه
خدمات عروس خدمات عروس
خدمات ناخن خدمات ناخن
خدمات ابرو خدمات ابرو

سالن عروس پرنسس سعادت آباد در منطقه لوکس سعادت آباد تهران قرار دارد. این سالن زیبایی با داشتن تیمی حرفه ای از آرایشگران و متخصصان پوست و مو، توانسته است خود را به عنوان یکی از مراکز رقابتی در حوزه خدمات زیبایی نام ببرد.

فضایی گرم و دوستانه، طراحی مدرن و مراقبت های فردی از مشتریان، سالن زیبایی پرنسس را به یکی از پرطرفدارترین نقاط تأسیس کرده است. این مرکز با داشتن خدمات متنوع، از جمله میکاپ، هیرکات و رنگ مو، خدمات پوستی، آماده پاسخگویی به انتظارات زیبایی شما است.

سالن عروس پرنسس سعادت آباد با استفاده از محصولات با کیفیت برتر و تکنیک های جدید، ارائه خدماتی کاملا حرفه ای و در عین حال کاملا شخصی سازی شده به هدف خود قرار داده است. هر مشتری در این سالن حس می کند که اهمیت ویژه ای دارد و هدف اصلی خدمات حرفه ای، مثبت و کاملا متناسب با نیازهای شخصی آن است.

باور سالن پرنسس این است که زیبایی می تواند به شادی و اعتماد به نفس بیشتر منجر شود و بنابراین با دقت و شرکت در تمام جنبه های نیازهای شما، به شما کمک می کند تا بیشترین زیبایی خود را برجسته کنید.

نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش و مشاوره رایگان salonhayezibayi