chehrehsalon 1 1

سالن‌‌ زیبایی‌‌ چهره

شبکه های اجتماعی:
نشانی نشانی: تهران . شهران شمالی
شماره های تماس شماره های تماس: 09122150347 - 02144324045
آدرس وب سایت آدرس وب سایت: www.salonhayezibayi.com
خدمات میکاپ خدمات میکاپ
خدمات مو خدمات مو
خدمات مژه خدمات مژه
آموزش آموزش
خدمات ناخن خدمات ناخن
خدمات ابرو خدمات ابرو

به شما معرفی می‌کنیم سالن‌‌ زیبایی‌‌ چهره، یکی از برترین و مجهزترین مراکز زیبایی و بهداشت پوست و مو در شهران تهران. با بیش از ۱۵ سال تجربه، این سالن با بهره گیری از متخصصین مجرب و باسواد در زمینه‌ی زیبایی و مراقبت از پوست و مو، می‌کوشد که بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد.

سالن زیبایی چهره با استفاده از تکنولوژی‌ها و تجهیزات پیشرفته، یک گام بیشتر برداشته تا به سلامت و زیبایی پوست و موی شما بیفزاید. خدمات این سالن شامل میکاپ حرفه‌ای، مشاوره پوست و مو، لیفت و مراقبت از پوست، پاکسازی صورت، اصلاح و شکل دهی به ابرو، رنگ و لایت مو و مانیکور و پدیکور می‌شود.

این سالن در شهران واقع شده و افتخار دارد که در راستای خدمات دهی به شما عزیزان در این زمینه پیشرو باشد. در سالن زیبایی چهره، توجه و رعایت به استانداردهای بهداشتی بسیار حائز اهمیت است و ما سعی می‌کنیم تا در محیطی امن و دوستانه، به ارائه خدمات ما بپردازیم.

هدف سالن زیبایی چهره، تجربه‌ی خدمات زیبایی با کیفیت بالا برای مشتریان است که باعث ایجاد حس خوب و ارزشمند در آنها شود. رزرو وقت در سالن زیبایی چهره به راحتی از طریق تماس یا مراجعه حضوری امکان پذیر است.

نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش و مشاوره رایگان salonhayezibayi