nahid.beauty 1

سالن زیبایی ناهید شمس

شبکه های اجتماعی:
نشانی نشانی: تهران . سعادت آباد بلوار دريا
شماره های تماس شماره های تماس: 02188567761 - 02188567754
آدرس وب سایت آدرس وب سایت: www.salonhayezibayi.com
خدمات میکاپ خدمات میکاپ
خدمات مو خدمات مو
خدمات مژه خدمات مژه
خدمات پوست خدمات پوست
خدمات ناخن خدمات ناخن
خدمات ابرو خدمات ابرو

سالن زیبایی ناهید شمس، یکی از بهترین مراکز زیبایی در سعادت آباد تهران است، این سالن با حرفه ای ترین تیم از متخصصان زیبایی خدماتی در بخش زیبایی و بهداشت پوست، مو، انواع ماساژ، مراقبت از ناخن، آرایش و عروس به افراد عرضه می کند.

محیطی چشم نواز، تمیز و حرفه ای و همچنین وسایل و تجهیزات به روز از ویژگی های این سالن است. خانم ناهید شمس با تجربه ی طولانی مدت خود، با رعایت کامل اصول بهداشتی از خدمات مراقبت از پوست و مو به بهترین شکل اجرا می کند.

خدماتی بی نظیر و کیفیت بالا باعث شده تا این سالن به یکی از مراکز مورد علاقه ی زیبایی در تهران تبدیل شود. همچنین برگهای زمانی مناسب افراد مختلف و قیمت مناسب خدمات از دیگر ویژگی های این سالن است.

سالن زیبایی ناهید شمس به افرادی که به دنبال تجربه ای متفاوت و لحظه هایی آرامش بخش در میان برخورد حرفه ای و دوستانه ی تیم متخصص ناهید شمس هستند، خدمات می دهد. با این حال، هدف اصلی سالن ناهید شمس، تامین خدمات بی نظیر با کیفیت بالا برای مشتریان است. این سالن با عرضه ی انواع خدمات حرفه ای، محیطی فراهم کرده است که هر فرد می تواند به بهترین شکل از خدمات آرایشی و بهداشتی بهره مند شود.

نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش و مشاوره رایگان salonhayezibayi