سالن زیبایی مریم شایان فر سالن زیبایی مریم شایان فر 09044751450
سالن زیبایی مریم شایان فر

سالن زیبایی مریم شایان فر

مدیریت: مریم شایان فر
نشانی: رشت . گلسار . خیابان ۱۱۱ . پلاک ۱ . واحد 1
شماره های تماس: 09044751450 - 01333722887
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 الی 18

لطفا هنگام تماس یا مراجعه به سالن زیبایی مریم شایان فر اعلام کنید که از طریق سایت سالن های زیبایی با این مجموعه آشنا شدید.

206 نفر از این صفحه دیدن کردند.
میانگین امتیاز:
تعداد نفراتی که امتیاز داده‌اند: 7
گالری تصاویر
خدمات سالن زیبایی مریم شایان فر
خدمات ابرو خدمات ابرو
خدمات پوست خدمات پوست
خدمات مژه خدمات مژه
خدمات مو خدمات مو
خدمات میکاپ خدمات میکاپ
خدمات ناخن خدمات ناخن

سالن زیبایی مریم شایان فر، به مدیریت خانم مریم شایان‌فر با بیش از ۱۵ سال تجربه درخشان در زمینه میکاپ تخصصی عروس، یکی از بهترین مراکز زیبایی در رشت محسوب می‌شود. خانم شایان‌فر با داشتن پیش‌زمینه در هنر و نقاشی، به آرایش و میکاپ عروس نگاهی هنری و حرفه‌ای دارد و توانسته است با ترکیب این هنر با مهارت‌های آرایشی، ظاهری طبیعی و در عین حال خیره‌کننده برای عروس‌ها به وجود آورد.

شعار ایشان، “جلوه دادن زیبایی‌های طبیعی عروس” است که نشان دهنده رویکرد طبیعی و کلاسیک وی در میکاپ است. در سالن تخصصی مریم شایان فر، اولویت اصلی احترام به خواسته‌ها و علایق مشتریان است، به‌ویژه در لاین‌های میکاپ و شینیون عروس که هماهنگی کامل با سلیقه عروس از اهمیت بالایی برخوردار است.

خانم شایان فر پیش از آنکه به‌طور تخصصی در زمینه میکاپ عروس فعالیت کند، در تمامی لاین‌های زیبایی مانند رنگ و لایت، ناخن، کوتاهی مو و شینیون تجربه کسب کرده است. در حال حاضر، ایشان با دقت و نظارت کامل بر تمامی لاین‌های زیبایی سالن، از کیفیت و رضایت مشتریان اطمینان حاصل می‌کند.

محیط سالن زیبایی مریم شایان فر با فضای دلنشین و پذیرایی گرم، فضایی را فراهم می‌آورد که در آن، مشتریان می‌توانند در طول زمان حضور خود، احساس راحتی و آرامش داشته باشند. تیم حرفه‌ای این سالن به‌گونه‌ای عمل می‌کند که هر مراجعه‌کننده، با یک خاطره خوش و رضایت کامل از خدمات، سالن را ترک کند.

نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت سالن های زیبایی صرفا یک وبسایت معرفی می باشد و هیچ مسئولیتی در قبال نحوه عملکرد این مجموعه ندارد.

اطلاعات بیشتر
سالن های زیبایی در رشت
صفحه اصلی
ثبت سالن یا متخصص
ارتباط با مشاور
سالن های زیبایی
متخصصین زیبایی
ارتباط با کارشناس سایت و مشاوره رایگان