سالن زیبایی لبنا

سالن زیبایی لبنا

شبکه های اجتماعی:
نشانی نشانی: رشت . گلسار میدان توحید . کوچه توحید یک
شماره های تماس شماره های تماس: 09055050869 - 09300813070 - 09118467668
آدرس وب سایت آدرس وب سایت: www.salonhayezibayi.com
خدمات میکاپ خدمات میکاپ
اکستنشن مو اکستنشن مو
خدمات مژه خدمات مژه
شینیون شینیون
خدمات ناخن خدمات ناخن
رنگ و لایت رنگ و لایت

سالن زیبایی لبنا در قلب شهر رشت، یکی از برترین مراکز زیبایی است که با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، تجربه‌ای بی‌نظیر از زیبایی و آراستگی را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. در این سالن، تیمی از متخصصین مجرب و حرفه‌ای، با استفاده از جدیدترین متدها و محصولات باکیفیت، آماده ارائه خدماتی چون میکاپ، مراقبت از ناخن، طراحی و نگهداری از مژه و ابرو، خدمات مو و همچنین خدمات تخصصی زیبایی برای عروس‌ها هستند.

سالن زیبایی لبنا با فضایی دلنشین و محیطی آرام، مکانی ایده‌آل برای لذت بردن از لحظاتی خاص و تبدیل شدن به نسخه‌ای زیباتر از خودتان است. از میکاپ دائم گرفته تا مانیکور و پدیکور حرفه‌ای، از اکستنشن مژه‌های طبیعی گرفته تا خدمات رنگ و مش مو، هر آنچه برای زیبایی نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سالن زیبایی لبنا، با تکیه بر دانش روز و تجربه‌های ارزشمند، بهترین خدمات را با بالاترین استانداردهای کیفیت ارائه می‌دهد. اعتقاد ما به ارائه خدمات شخصی‌سازی شده و توجه به جزئیات، ما را به یکی از بهترین و محبوب‌ترین سالن‌های زیبایی در رشت تبدیل کرده است. به سالن زیبایی لبنا بپیوندید و تجربه‌ای متفاوت از زیبایی را درک کنید.

نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش و مشاوره رایگان salonhayezibayi