labella.beautysalon logo

سالن زیبایی لابلا

شبکه های اجتماعی:
نشانی نشانی: تهران . نیاوران اطلس مال
شماره های تماس شماره های تماس: 02126378019 - ۰۹۱۹۸۸۸۸۶۵۴ - ۰۹۳۰۹۷۹۳۳۳۳
آدرس وب سایت آدرس وب سایت: www.salonhayezibayi.com
خدمات میکاپ خدمات میکاپ
خدمات مو خدمات مو
خدمات ابرو خدمات ابرو
خدمات پوست خدمات پوست
خدمات ناخن خدمات ناخن
خدمات مژه خدمات مژه

اگر در شمال تهران و منطقه های نیاوران و فرشته به دنبال سالن زیبایی معتبر و با تجربه هستید ما در سالن زیبایی لابلا در کنار شما خواهیم بود تا در زیبا تر شدن یاری رسانتان باشیم و شما را در انجام کلیه خدمات زیبایی مورد نیازتان همراهی کنیم .

دارا بودن کلیه مجوز های بهداشتی ، کادر مجرب و حرفه ای ، تجهیزات و وسایل به روز و استفاده از روش های مدرن و … در لابلا باعث شد تا ما به یکی از بهترین سالن های زیبایی شرق تهران تبدیل شویم .

سالن زیبایی لابلا خدمات موثری را در زمینه زیبایی برای شما در نظر گرفته است که به شرح ذیل میباشد :

خدمات زیبایی مو :

خدمات موی سالن زیبایی لابلا شامل جدیدترین و زیباترین مدل های شینیون ، کوتاهی، رنگ ، بوتاکس ، لایت ، بالیاژ ، کراتین و پروتئین تراپی مو میباشد که با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و زیر نظر متخصص ترین ها در این زمینه انجام می شود.

خدمات زیبایی صورت :

انجام انواع سبک و استایل های میکاپ روز دنیا اعم از سبک کلاسیک، اروپایی، عربی، هالیوودی و … توسط  حرفه ای ترین میکاپ آرتیست های ایران .

خدمات زیبایی ناخن :

زیبایی و سلامت ناخن های دست ها و پاهای خود را به ما بسپارید انجام  کلیه خدمات زیبایی ناخن ها اعم از مانیکور،پدیکور ، ژلیش ناخن و … با استفاده از مواد اولیه با کیفیت در سالن زیبایی لابلا .

خدمات زیبایی ابرو :

اگر زیبایی و طبیعی بودن ابروهایتان برایتان حائز اهمیت است بهترین انتخاب برای شما سالن زیبایی لابلا میباشد چرا که کلیه خدمات زیبایی ابرو اعم از کاشت، لمینیت ، میکروبیلدینگ را به بهترین نحو برای شما انجام میدهد.

خدمات زیبایی مژه:

انواع خدمات زیبایی مژه اعم از کاشت و لمینیت و … در سالن زیبایی لابلا ارائه میشود و شما میتوانید در کمال ارامش خود را به دستان تیم متخصص و مجرب ما بسپارید و از نتیجه کار لذت ببرید .

برای مشاوره و گرفتن نوبت با ما تماس بگیرید .

نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش و مشاوره رایگان salonhayezibayi