faribayaghmaei.beauty 1

سالن زیبایی فریبا یغمایی

شبکه های اجتماعی:
نشانی نشانی: تهران . شهرک غرب مجتمع تجاری لیدوما . طبقه ۷ . واحد ۱
شماره های تماس شماره های تماس: 09912047891 - 02186091281 - 02186091293
آدرس وب سایت آدرس وب سایت: www.salonhayezibayi.com
خدمات میکاپ خدمات میکاپ
خدمات مو خدمات مو
خدمات مژه خدمات مژه
خدمات پوست خدمات پوست
خدمات ناخن خدمات ناخن
خدمات ابرو خدمات ابرو

سالن زیبایی فریبا یغمایی، اسطوره‌ای از زیبایی و خلاقیت در مرکز شهرک غرب تهران، با درخششی بی‌ بدیل وقف شماست. این سالن، با فراهم آوردن محیطی شیک و به روز، میزبان خانم‌هایی است که به دنبال تجربه خدمات زیبایی استثنایی و بی‌نقص هستند.

 خدمات مو در این سالن با بهره‌گیری از آخرین فن‌آوری‌ها و روندهای روز دنیا ارائه می‌شود. اعم از کوتاهی مدرن، رنگ‌های جذاب، تکنیک‌های برجسته‌سازی رنگ مو مانند بالیاژ و امبره تا درمان‌های تخصصی مو مانند کراتینه و بازسازی عمیق مو، هر خدمتی با دقت و تخصصِ به‌خصوصی ارائه می‌شود.

 در بخش میکاپ، تیم حرفه‌ای ما، با به کارگیری زیبایی‌ شناسی و تکنیک‌ های به‌روز آرایشی، میکاپ‌ هایی با شکوه برای هر مناسبت و بویژه برای روز عروسی ارائه می‌دهد که تأکید ویژه‌ای بر روی زیبایی طبیعی و برجسته‌سازی امکانات چهره دارد.

 خدمات ناخن شامل طیف گسترده‌ای از سبک‌ ها و تکنیک‌هایی از جمله کاشت ناخن، مانیکور و پدیکور حرفه‌ای، طراحی و آرت ناخن است که همگی با حفظ استانداردهای بالای بهداشتی و زیبایی اجرا می‌شوند.

 بخش ابرو و مژه با جدیدترین روش‌های میکروبلیدینگ، هاشور، لیفت و اکستنشن مژه، ظاهری طبیعی و بی‌عیب و نقص را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد تا نگاهی جذاب و چشم‌ نواز داشته باشید.

نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش و مشاوره رایگان salonhayezibayi