سالن زیبایی سیمین

سالن زیبایی سیمین

شبکه های اجتماعی:
نشانی نشانی: تهران . صادقیه تهران . صادقیه . بلوارفردوس‌شرق . روبروی‌ فرهنگ سرا فردوس . پلاک ۱۹۱ . طبقه ٣
شماره های تماس شماره های تماس: ۰۹۱۲۵۱۵۱۸۷۰
آدرس وب سایت آدرس وب سایت: www.salonhayezibayi.com
خدمات میکاپ خدمات میکاپ
خدمات مو خدمات مو
خدمات مژه خدمات مژه
خدمات عروس خدمات عروس
خدمات ناخن خدمات ناخن
خدمات ابرو خدمات ابرو

سالن زیبایی سیمین، یکی از برجسته‌ ترین و مطرح‌ترین مراکز زیبایی و آرایشی در منطقه صادقیه تهران است که با خدمات متعدد و کیفیت برتر خود، نامی شهیر در بین خانم ها کسب کرده است.

این سالن با داشتن تیمی حرفه‌ای و مجرب از آرایشگران ماهر، در جهت رسیدن به رضایت مشتریان خود تلاش می‌کند. انواع خدمات ارایشی و پوستی همچون آرایش صورت و چشم، خدمات ناخن، میکاپ، خدمات رنگ و لایت مو، ماسک صورت و… را در سالن زیبایی سیمین ارائه می‌دهند.

امکانات مدرن سالن زیبایی سیمین همچون محیط آرام و شیک طراحی شده، دکوراسیون لوکس و منحصربه‌فرد، به همراه تجهیزات حرفه‌ای و  به روز فرصتی مناسب برای لذت بردن از حس یک تجربه زیبایی لوکس و حرفه‌ای را برای شما فراهم آورده است.

هدف نهایی سالن زیبایی سیمین، راضی کردن مشتریان و ارایه خدمات با کیفیت بالا است و با ویژگی‌ های منحصر به فرد خود، می‌تواند تجربه زیبایی لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان آورد.

سالن زیبایی سیمین، علاوه بر خدمات عمومی، بسته‌های خاص ویژه مراسم‌های مختلف مانند عروسی، نامزدی، عید و… را نیز به شما پیشنهاد می‌دهد. پس با مراجعه به سالن زیبایی سیمین، می‌توانید از خدمات با کیفیت و منحصربه‌فرد آن لذت ببرید. جایی که زیبایی و خلاقیت همراه با حرفه‌ایی و کیفیت تجسم پیدا می‌کند.

نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش و مشاوره رایگان salonhayezibayi