khanoomgol beautycenter 1

سالن زیبایی خانم گل

شبکه های اجتماعی:
نشانی نشانی: کرج . فردیس خیابان ۱۲متری حافظ شرقی . روبروی پارک مریم . خیابان هادیلو
شماره های تماس شماره های تماس: ۰۹۱۹۸۲۹۱۳۲۹
آدرس وب سایت آدرس وب سایت: www.salonhayezibayi.com
خدمات میکاپ خدمات میکاپ
خدمات مو خدمات مو
خدمات مژه خدمات مژه
خدمات عروس خدمات عروس
خدمات ناخن خدمات ناخن
خدمات ابرو خدمات ابرو

 سالن زیبایی خانم گل، مرواریدی درخشان در قلب فردیس کرج، خوش آمدید – جایی که هر خدمتی بیش از یک لمس زیبایی است؛ یک هنر است.

با هر ورود شما به این مکان پر زرق و برق، ما شما را با خدمات موی حرفه‌ای به دنیایی از تجدید حیات و تغییر می‌بریم. از کات‌ های دقیق مدرن گرفته تا ترکیب‌های رنگ موی خیره‌کننده، تیم متبحر ما وقف احیای زیبایی طبیعی شماست.

در بخش ناخن، دنیایی از رنگ‌ها و طراحی‌های خلاقانه را تجربه کنید. خدمات میکاپ ما با استفاده از به‌روزترین تکنیک‌ها و بهترین محصولات، زیبایی چهره‌تان را تحت پوشش قرار می‌دهد تا در هر مناسبتی بدرخشید.

خدمات تخصصی مژه و ابروی ما، با دقت و مهارت بالا، وعده‌ دارای جلوه‌ای دراماتیک و عرضه‌ای دقیق و ظریف هستند. و برای روزهای بی‌نهایت مهم، خدمات عروس ما با ارائه مشاوره شخصی و بسته‌های اختصاصی، شما را برای خلق خاطراتی جاودانه آماده می‌سازد.

ما نیز پوست شما را با مجموعه‌ای کامل از خدمات پوست، از پاکسازی عمقی گرفته تا درمان‌های تخصصی، زیبایی و تندرستی بخشیده و به آن طراوت می‌بخشیم.

سالن زیبایی خانم گل، محیطی گرم و دوستانه با کیفیتی برجسته و تجربه‌ای لوکس را به ارمغان می‌آورد – جایی که هر خدمت، قدمی به سوی اوج زیبایی شماست.

نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش و مشاوره رایگان salonhayezibayi