elhameslam.beauty 1

سالن زیبایی الهام اسلام

شبکه های اجتماعی:
نشانی نشانی: کرج . گوهردشت بحر بلوار مطهری . ساختمان ملیکا . پلاک ۱۷۶ . واحد ۱۹
شماره های تماس شماره های تماس: 09055440905
آدرس وب سایت آدرس وب سایت: www.salonhayezibayi.com
خدمات میکاپ خدمات میکاپ
خدمات مو خدمات مو
خدمات مژه خدمات مژه
خدمات پوست خدمات پوست
خدمات ناخن خدمات ناخن
خدمات ابرو خدمات ابرو

به نام خداوند زیبایی و جمال، مشتریان گرامی و علاقه مندان به دنیای زیبایی و آراستگی، خوش آمدید به سالن زیبایی الهام اسلام، یکی از معروف‌ ترین و بهترین سالن‌های زیبایی در منطقه گوهردشت کرج.

سالن الهام اسلام به یاد ماندنی‌ ترین خاطره‌ای را برای شما فراهم خواهد کرد. این سالن زیبایی یک مجموعه کامل و جامع برای آرایش است که با تجهیزات پیشرفته، خدمات متنوعی را به شما ارائه می‌دهد.

از خدمات اصلی این سالن می‌توان به میکاپ صورت، خدمات پوست، آرایش عروس، خدمات ناخن در گوهردشت، مژه و ابرو، رنگ و لایت مو، کوتاهی و سشوار مو و موارد دیگر اشاره کرد. تمامی خدمات در سالن الهام اسلام با استفاده از محصولات برتر و معتبر با کیفیت بالا ارائه می‌شود.

سالن الهام اسلام درخدمت شما عزیزان است با برنامه‌ریزی های دقیق، خلاقیت بی‌نظیر، ارائه خدمات با کیفیت بالا و قیمت‌های منصفانه. هدف ما رضایت شماست و ما به دنبال ایجاد تجربه‌ای فراموش نشدنی برای شما هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا تعیین وقت قبلی، می‌توانید با شماره‌های تماس سالن ارتباط برقرار کنید. خوش آمدید به جهان زیبایی و شادابی در سالن زیبایی الهام اسلام. منتظر شما عزیزان هستیم.

نظرات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرسش و مشاوره رایگان salonhayezibayi