سالن های زیبایی در یزد

لیست بهترین سالن های زیبایی یزد

اگر به دنبال بهترین و محبوب ترین سالن زیبایی در یزد هستید، اینجا لیستی از برترین سالن های زیبایی این شهر را برای شما آماده کرده‌ایم. با بررسی اطلاعات، نظرات و امتیازات هر سالن می توانید نزدیک ترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. از طریق صفحات اختصاصی هر سالن به اطلاعات دقیق تری دسترسی پیدا کنید و به آسانی سالن زیبایی مورد نظر خود را بیابید.

در حال بارگذاری...
سالن زیبایی مونیک

سالن زیبایی مونیک

یزد . صفاییه
اطلاعات بیشتر
سالن زیبایی سیب بیوتی

سالن زیبایی سیب بیوتی

یزد
اطلاعات بیشتر
سالن زیبایی هلچین

سالن زیبایی هلچین

یزد . صفاییه
اطلاعات بیشتر
سالن زیبایی دلارام

سالن زیبایی دلارام

یزد . بلوار دانشجو
اطلاعات بیشتر
سالن زیبایی ماهچین

سالن زیبایی ماهچین

یزد . صفاییه
اطلاعات بیشتر

لیست 10 سالن زیبایی برتر در یزد

سالن زیبایی ماهچین

یزد . صفاییه . میدان کاج به سمت چهار راه ریاضی . نرسیده به چهار راه

سالن زیبایی ماهچین

سالن زیبایی دلارام

یزد . بلوار دانشجو . کوچه 35

سالن زیبایی دلارام

سالن زیبایی هلچین

یزد . صفاییه

سالن زیبایی هلچین

سالن زیبایی سیب بیوتی

یزد

سالن زیبایی سیب بیوتی

سالن زیبایی مونیک

یزد . صفاییه . بلوار دانشگاه . خیابان آوینی . خیابان دوم میرداماد

سالن زیبایی مونیک
برای اطلاع از پکیج ها و رزرو بنرهای سایت و امکانات دیگر برای تبلیغات و دیده شدن گسترده در فضای آنلاین و جذب مشتریان هدف شما با بهترین شرایط برای مجموعه زیبایی خودتان با مشاوران ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آن ها بهره ببرید

در این صفحه از سایت ما به معرفی بهترین سالن های زیبایی در یزد می پردازیم، سالن هایی که با ارائه خدمات حرفه‌ای و به‌روز، زیبایی و جذابیت شما را به اوج می رسانند.

انتخاب یک سالن زیبایی در یزد که هم از نظر کیفیت خدمات و هم از نظر تخصص برتری داشته باشد، نیازمند دقت و بررسی است. به همین دلیل، ما لیستی از برترین سالن های زیبایی در یزد تهیه کرده‌ایم تا شما بتوانید با خیال راحت بهترین انتخاب را داشته باشید.

این سالن ها با تیمی مجرب و استفاده از جدیدترین متدها در زمینه‌های مختلف زیبایی، از جمله میکاپ، شینیون، رنگ و مش، ناخن و بسیاری دیگر از خدمات زیبایی توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را به دست آورند.

اگر به دنبال یک سالن زیبایی در یزد هستید که خدماتی بی‌نقص ارائه دهد این لیست به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را بیابید.

معرفی برترین عروس سراهای در یزد

در این بخشبه معرفی برترین عروس سراهای یزد می پردازیم؛ سالن هایی که هر عروس را با ارائه خدمات بی‌نقص و حرفه‌ای برای یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی‌اش آماده می‌کنند. این عروس‌سراها با بهره‌گیری از تیم‌های مجرب و متخصص، بهترین خدمات را در زمینه‌های مختلف از جمله میکاپ عروس، شینیون‌های خیره‌کننده، گریم تخصصی، رنگ و مش‌های حرفه‌ای، و طراحی ناخن ارائه می‌دهند.

هر یک از این سالن‌ها به عنوان بهترین‌های خود در یزد شناخته شده‌اند و با توجه به تجربه، دقت، و استفاده از جدیدترین متدهای زیبایی، توانسته‌اند اعتماد و رضایت عروس های بسیاری را جلب کنند.

انتخاب یک عروس سرای مناسب، اهمیت بسیاری در ایجاد لحظاتی ماندگار و خاطره‌انگیز دارد و این سالن‌ها با ارائه خدماتی ویژه و استفاده از محصولات باکیفیت، بهترین‌ها را برای عروس ها فراهم می‌کنند.

از میکاپ عروس که با دقت و ظرافت کامل انجام می‌شود تا شینیون‌های هنرمندانه که با توجه به استایل و سلیقه هر عروس طراحی می‌شوند، این سالن‌ها تضمین می‌کنند که در روز عروسی‌تان به زیباترین نسخه خود تبدیل شوید.

اگر به دنبال یک عروس‌سرای حرفه‌ای در یزد هستید که با ارائه خدمات کامل، آرامش خاطر و زیبایی فوق العاده‌ای را به شما هدیه دهد، لیست برترین عروس سراهای یزد این بخشبهترین راهنمای شما خواهد بود.

نام عروس سرا آدرس تلفن تماس
مرکز زیبایی فرزانه ابریشمی یزد، بلوار جمهوری، انتهای خیابان وکیل، میدان حج ۰۹۱۳۸۵۸۹۴۰۶ – ۰۹۱۳۲۵۸۲۶۷۶
آموزشگاه زیبایی دلارام یزد ۰۹۱۳۳۵۵۲۵۰۰ – ۰۳۵۳۸۲۴۹۶۷۸
سالن زیبایی فاطمه دهقان یزد، پاسداران، کوچه ۶۰، جنب بوستان ریحان ۰۹۱۳۵۳۷۵۹۵۸ – ۰۳۵۳۸۳۸۱۹۰۴
آموزشگاه و آرایشگاه مراقبت زیبایی چهره سازان یزد، صفاییه، میدان دانش آموز، بلوار فردوسی، روبروی دبیرستان سما، خیابان نگارستان، بعد از کوچه ۴، گلشن غربی، انستیتو زیبایی چهره سازان ۰۹۱۳۲۷۳۶۹۹۴ – ۰۳۵۳۸۲۸۴۸۲۳
عمارت زیبایی شانلی یزد، بلوار جمهوری، کوچه مدرسه اولیا، روبرو دبیرستان پسرانه مهدی اولیا ۰۹۱۳۲۵۰۷۱۰۷
عمارت زیبایی هاتفی یزد، اردکان، خیابان صدرآباد، پیچ فاضل، کوچه ۱۱، انتهای کوچه سمت راست ۰۹۹۴۵۷۶۴۶۶۸ – ۰۳۵۳۲۲۵۷۵۳۱
آرایشگاه هورناز بانو توکلی یزد، چهار راه دولت آباد، بلوار نواب صفوی، روبروی اداره پست، خیابان دانش پایه، اولین کوچه سمت راست. سالن هورن ۰۹۱۴۰۹۱۶۰۸۳ – ۰۳۵۳۵۳۰۱۸۹۷
آرایشگاه زیبایی رویا حسامی پور یزد، میدان دانش آموز، بلوار فردوسی ۰۹۱۳۲۵۸۵۱۲۷
سالن زیبایی آدرینا یزد، بلوار فلسطین، میدان طوبی، کوچه طوبی غربی ۱ ۰۹۳۰۴۳۱۵۴۰۵
سالن مراقبت و زیبایی فرمژه یزد، بلوار فلسطین ۰۹۳۳۶۹۱۰۰۶۶ – ۰۳۵۳۸۳۳۶۳۸۰

بهترین مراکز خدمات کاشت ناخن و خدمات دیگر ناخن در یزد

در این قسمت به معرفی بهترین مراکز خدمات کاشت ناخن و سایر خدمات تخصصی ناخن در یزد می‌پردازیم؛ سالن هایی که با ارائه خدمات حرفه‌ای و به‌روز، دست‌ها و ناخن های شما را به شاهکاری هنری تبدیل می کنند.

این مراکز با بهره‌گیری از تیم‌های مجرب و استفاده از جدیدترین متدهای زیبایی، خدمات متنوعی از جمله کاشت ناخن، ترمیم ناخن، طراحی‌های هنری و خلاقانه، مانیکور و پدیکور حرفه‌ای، ژلیش ناخن، و بسیاری دیگر از خدمات مرتبط را ارائه می‌دهند.

هر یک از این سالن ها به عنوان بهترین‌های خود در شهر یزد شناخته شده‌اند و با توجه به کیفیت بی‌نظیر خدمات و توجه دقیق به جزئیات، توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

اگر به دنبال یک مرکز کاشت ناخن در یزد هستید که هم در کیفیت و هم در تخصص بهترین باشد، این سالن‌ها با تیم‌های متخصص و هنرمند خود، شما را در داشتن ناخن‌هایی زیبا، مقاوم و براق یاری خواهند کرد.

انتخاب یک مرکز مناسب برای خدمات ناخن اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا علاوه بر زیبایی، بهداشت و سلامت ناخن‌ها نیز مورد توجه است. این سالن‌ها با استفاده از بهترین مواد و رعایت استانداردهای بهداشتی، نه تنها زیبایی بلکه سلامت ناخن‌های شما را نیز تضمین می‌کنند.

از کاشت ناخن با طرح‌های ساده و کلاسیک گرفته تا طراحی‌های مدرن و خلاقانه، همه چیز با دقت و ظرافت تمام انجام می‌شود تا تجربه‌ای بی‌نقص از خدمات ناخن را برای شما به ارمغان بیاورند.

اگر به دنبال مراکزی با بهترین خدمات کاشت ناخن در یزد هستید که با ارائه خدمات بی‌نظیر و حرفه‌ای، زیبایی و سلامت دستان شما را تضمین کنند، لیست برترین سالن های خدمات ناخن در یزد بهترین گزینه‌ها را برای شما معرفی می‌کند.

نام مرکز ناخن آدرس تلفن تماس
سالن کاشت ناخن فرشتگان یزد، پردیس, بلوار ابن سینا، خیابان گلها، روبروى نوروز١، مجتمع پردیسان، ط/همکف، واحد یک ۰۳۵۳۶۲۹۲۹۷۹ – ۰۹۱۳۵۲۷۰۹۶۰
آکادمی تخصصی کاشت ناخن مژان یزد، اشکذر، خ امام، بانک مسکن، کوچه حجاب ۰۹۱۳۸۵۶۵۶۶۴
سالن کاشت ناخن لاک یزد، بلوار خامنه ایی، کوچه ۳۸ خامنه ایی، انتهای کوچه دارلقران یاسین ۰۹۱۳۳۵۷۷۹۵۵
آکادمی تخصصی کاشت ناخن تارگیس یزد، بلوار پاسداران، کوچه ۶۰، کوچه ذوالفقار جنوبی ۰۳۵۳۸۲۶۱۸۱۲
آکادمی تخصصی کاشت ناخن هلان یزد، میدان مسکن، خیابان مقداد، کوچه گلها، پلاک ۳۸ ۰۳۵۳۶۲۱۵۲۱۰ – ۰۹۱۳۵۳۷۵۳۵۷
خدمات کاشت و ترمیم ناخن یکتا رخ یزد ۰۳۵۳۶۲۵۲۸۷۵
سالن کاشت ناخن فیکس بیوتی یزد، صفائیه، خیابان پانزده خرداد، کوچه یاس ۰۹۱۳۷۷۶۴۶۴۹ – ۰۳۵۳۸۴۱۳۴۷۹
سالن کاشت ناخن سه بعدی یزد، کوی فیضیه، بلوار دانشگاه، خ ملاصدرا، خ منتظر فرج ۰۹۱۳۵۲۹۷۰۰۱
سالن کاشت ناخن راحیل یزد ۰۹۱۳۵۲۵۰۶۵۶
سالن کاشت ناخن مهتو یزد، حمیدیا، معراج، بلوار پاسداران، خ محراب ۰۹۱۲۰۴۵۰۵۵۲ – ۰۳۵۳۸۳۸۰۱۰۵

سوالات متداول

1 آیا ثبت سالن زیبایی در این سایت رایگان است؟

بله شما می توانید با پر کردن فرم ثبت اطلاعات سالن زیبایی و ارسال اطلاعات خودتان توسط آن پس از تایید صفحه اختصاصی خودتان را در سایت داشته باشید.

2 این سایت چه کمکی به سالن های زیبایی می کند؟

با ثبت سالن شما می توانید صفحه خود را به صورت رایگان بدون نیاز به داشتن وبسایت اختصاصی داشته باشید و لینک آن را در شبکه های اجتماعی و دیگر جاها به اشتراک بگذارید، اسم خود را در بین بهترین سالن های زیبایی در شهر و منطقه خودتان در نتایج جستجوی کاربران قرار دهید، تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مشتریانتان بدون فیلتر به نمایش بگذارید، از امکانات گزینه های دیجیتال مارکتینگ مانند طراحی سایت، سئو، تبلیغات بنری و... با بهترین قیمت و توسط حرفه ای ترین افراد با بیش از 15 سال فعالیت در این زمینه بهره ببرید و...

3 این سایت چه امکانات ویژه ای برای سالن های زیبایی فراهم می کند؟

ارائه بنر های تبلیغی در صفحه اصلی و تمام صفحات سایت با طراحی اختصاصی و جذاب برای مجموعه شما، طراحی سایت اختصاصی با بهترین قیمت توسط حرفه ای ترین افراد در این زمینه در سطح کشور با ضمانت رضایت کامل شما، طراحی لوگو اختصاصی و بنرهای تبلیغاتی برای اینستاگرام، ساخت تیزر تبلیغاتی، تبلیغات پیامکی هدفمند، سئو، تبلیغات گسترده بنری در سایت های پربازدید ایرانی و تمام مواردی که برای دیده شدن شما در دنیای دیجیتال لازم است.

صفحه اصلی
ثبت سالن یا متخصص
ارتباط با مشاور
سالن های زیبایی
متخصصین زیبایی
ارتباط با کارشناس سایت و مشاوره رایگان