سالن های زیبایی در یاسوج

لیست بهترین سالن های زیبایی یاسوج

اگر به دنبال بهترین و محبوب ترین سالن زیبایی در یاسوج هستید، اینجا لیستی از برترین سالن های زیبایی این شهر را برای شما آماده کرده‌ایم. با بررسی اطلاعات، نظرات و امتیازات هر سالن می توانید نزدیک ترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. از طریق صفحات اختصاصی هر سالن به اطلاعات دقیق تری دسترسی پیدا کنید و به آسانی سالن زیبایی مورد نظر خود را بیابید.

در حال بارگذاری...
سالن زیبایی لچک

سالن زیبایی لچک

یاسوج . شهدا یک
اطلاعات بیشتر
سالن زیبایی گیوا یاسوج

سالن زیبایی گیوا یاسوج

یاسوج . بلوار باهنر
اطلاعات بیشتر
سالن زیبایی سی تیات

سالن زیبایی سی تیات

یاسوج . بلوار باهنر
اطلاعات بیشتر

لیست 10 سالن زیبایی برتر در یاسوج

سالن زیبایی سی تیات

یاسوج . بلوار باهنر . نبش باهنر 4 . جنب کافه انار

سالن زیبایی سی تیات

سالن زیبایی گیوا

یاسوج . بلوار باهنر

سالن زیبایی گیوا

سالن زیبایی لچک

یاسوج . شهدا یک . جنب ساختمان اطلس . واحد اول

سالن زیبایی لچک
برای اطلاع از پکیج ها و رزرو بنرهای سایت و امکانات دیگر برای تبلیغات و دیده شدن گسترده در فضای آنلاین و جذب مشتریان هدف شما با بهترین شرایط برای مجموعه زیبایی خودتان با مشاوران ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آن ها بهره ببرید

در این صفحه از سایت به معرفی بهترین سالن های زیبایی در یاسوج می پردازیم. اگر به دنبال تجربه‌ای حرفه‌ای در خدمات زیبایی هستید این foa دقیقاً برای شماست. ما در اینجا لیستی از بهترین سالن های زیبایی در یاسوج را گردآوری کرده‌ایم تا شما بتوانید با خیالی آسوده بهترین سالن را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

سالن های زیبایی در یاسوج با بهره‌گیری از جدیدترین تکنیک ها و به‌روزترین تجهیزات، خدماتی مانند میکاپ عروس، کراتینه مو، رنگ و مش، خدمات ناخن و بسیاری از خدمات دیگر را ارائه می دهند.

در هر سالن زیبایی در یاسوج که در این صفحه معرفی شده است، تمرکز بر کیفیت خدمات و رضایت مشتریان است. بنابراین اگر به دنبال خدماتی باکیفیت و مطمئن هستید، به پیشنهادات ما اعتماد کنید و سالن زیبایی مناسب خود را پیدا کنید.

معرفی برترین عروس سراهای یاسوج

اگر در یاسوج زندگی می‌کنید یا برای مراسم خاص خود به دنبال یک عروس‌\ سرای حرفه‌ای هستید، جای درستی آمده‌اید! در این صفحه، برترین عروس سراهای یاسوج را به شما معرفی می‌کنیم. عروس سراهای یاسوج با ارائه‌ی بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات، همواره مورد توجه عروس های خوش‌سلیقه‌ای بوده‌اند که به دنبال ظاهری بی‌نقص در روز عروسی خود هستند.

هر یک از این عروس سراها با بهره‌گیری از آرایشگرهای ماهر و حرفه‌ای، از جدیدترین و به‌روزترین تکنیک‌های آرایش و میکاپ استفاده می‌کنند تا زیباترین و خاص‌ترین چهره‌ی ممکن را برای روز بزرگ شما خلق کنند.

خدماتی مانند گریم تخصصی عروس، شینیون‌های خلاقانه، طراحی و کاشت ناخن، رنگ و مش مو، کراتینه، و خدمات مراقبت از پوست از جمله تخصص‌های این عروس‌سراهاست.

عروس سراهای معرفی‌شده در این صفحه، همگی از بهترین‌های خود در یاسوج هستند و با تجربه‌ای عالی و توجه ویژه به جزئیات، روز عروسی شما را به یادماندنی‌تر خواهند کرد. پس اگر به دنبال عروس‌سرایی هستید که تمامی انتظارات شما را برآورده کند و شما را در روز عروسی‌تان مانند یک ستاره درخشان جلوه دهد، از پیشنهادات ما در این صفحه استفاده کنید و با اعتماد کامل بهترین عروس‌سرای یاسوج را انتخاب کنید.

نام عروس سرا آدرس تلفن تماس
سالن دنا شایان یاسوج، بلوار باهنر، بین باهنر دوم و سوم، طبقه دوم ۰۷۴۳۳۳۳۳۳۳۳ – ۰۹۱۷۳۴۳۱۶۱۱
سالن زیبایی ثریا رحمانی یاسوج، بلوار ابوذر، نبش ابوذر۱ ۰۹۳۷۲۵۷۳۰۵۷ – ۰۹۹۳۱۲۲۱۴۸۴
سالن زیبایی گیوا یاسوج، بلوار باهنر، نبش شهادت ۱۱ ۰۷۴۳۳۲۲۵۵۸۵ – ۰۹۱۲۹۱۷۳۶۹۹
سالن ستاره شب یاسوج، بین هجرت ۱ و ۲، روبه روی پارکینگ ۰۹۰۳۶۰۲۲۴۵۷
سالن زیبایی نورسان یاسوج، ابتدای شهرک امام حسین، روبروخشکشویی صدف ۰۹۳۰۷۵۸۵۷۴۷
مرکز زیبایی زهرا رهنما یاسوج، اکبرآباد، بانک صادرات، خیابان امام حسن، رو برو غزالی سه ۰۹۱۷۶۲۲۲۵۰۷
سالن زیبایی یاس یاسوج، خیابان ارتش، نبش گلستان دو، سالن یاس ۰۹۱۷۸۳۶۳۱۰۸
سالن روژانیک یاسوج، میدان عدل، بلوار انقلاب ۰۹۳۷۲۵۷۳۰۵۷
سالن زیبایی ماکسی یاسوج، شصت متری امام خمینی، گلستان ۴ ۰۹۳۷۱۳۷۶۳۸۳
سالن زیبایی قصر عروس آرامیس یاسوج، راهنمایی، ستارخان شمالی، صدمتر بالاتر از افق کوروش ۰۹۹۲۸۱۳۹۸۲۸

بهترین مراکز خدمات کاشت ناخن و خدمات دیگر ناخن در یاسوج

اگر به دنبال بهترین مراکز خدمات ناخن در یاسوج هستید و می‌خواهید تجربه‌ای منحصر به‌فرد و حرفه‌ای از کاشت و طراحی ناخن داشته باشید، در جای درستی هستید! در این صفحه به معرفی بهترین مراکز خدمات کاشت ناخن و سایر خدمات مرتبط با ناخن در یاسوج می‌پردازیم. این مراکز با ارائه‌ی بالاترین کیفیت خدمات، تخصص و مهارت خود را در زیباسازی دستان شما به نمایش می‌گذارند.

مراکز کاشت ناخن در یاسوج با تیمی از ناخن کارهای ماهر و مجرب، از جدیدترین روش‌ها و متریال‌های روز دنیا استفاده می‌کنند تا شما بتوانید زیباترین و بادوام‌ترین ناخن ها را تجربه کنید. خدمات متنوعی همچون کاشت ناخن، کاور ناخن، ترمیم، مانیکور، پدیکور، طراحی‌های هنری و خاص، فرنچ، ژلیش، و بسیاری از تکنیک‌های مدرن دیگر در این مراکز ارائه می‌شود.

مهم نیست که به دنبال یک طراحی ساده و کلاسیک هستید یا یک طراحی هنری و خلاقانه، بهترین سالن‌های ناخن در یاسوج قادرند با توجه به سلیقه و نیاز شما، نتیجه‌ای بی‌نقص و رضایت‌بخش ارائه دهند.

این سالن ها نه تنها در ارائه خدمات باکیفیت شناخته شده‌اند، بلکه همواره به بهداشت و سلامت ناخن های شما نیز اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. بنابراین اگر به دنبال مرکزی هستید که نه تنها زیبایی ناخن‌های شما را به حداکثر برساند، بلکه به سلامت آن‌ها نیز توجه کند، مراکزی که در این صفحه معرفی می‌کنیم از بهترین های یاسوج هستند.

با اعتماد به این مراکز، شما می‌توانید تجربه‌ای لوکس و حرفه‌ای از خدمات کاشت ناخن و سایر خدمات مرتبط با ناخن را در یاسوج داشته باشید و با خیالی آسوده، زیباترین دست‌ها را به نمایش بگذارید.

نام مرکز ناخن آدرس تلفن تماس
سالن کاشت ناخن نگار یاسوج، سی متری معاد، بین شاهد ۳ و ۴ ۰۷۴۳۳۷۴۷۷۵
سالن کاشت ناخن رویا یاسوج، سی متری معاد ۰۷۴۳۳۳۸۸۶۰
سالن کاشت ناخن ویدا یاسوج، بلوار عدل، شاهد ۲ و ۳ ۰۷۴۳۳۳۸۰۱۹
سالن کاشت ناخن قصر مرمر یاسوج، خیابان دادگستری ۰۹۱۷۱۴۶۳۵۷۸
سالن کاشت ناخن فریده یاسوج، روستای مادوان، روبروی درمانگاه ۰۷۴۲۲۲۷۲۷۰
سالن کاشت ناخن سارینا یاسوج، سی متری معاد، نبش خیابان شاهد ۲ ۰۹۱۷۱۴۳۵۱۱۲
سالن کاشت ناخن آنیما یاسوج، بلوار امام خمینی، خیابان قرنی، خیابان تختی، روبروی مجموعه ورزشی تختی ۰۹۳۹۷۱۰۴۹۴۴
سالن کاشت ناخن عروس تک یاسوج، خیابان سردار، نرسیده به خیابان معلم ۰۹۱۷۵۱۸۰۶۰۴
سالن کاشت ناخن تل یاسوج، ابتدای خیابان شهدا ۴، روبروی بانک ملی ۰۷۴۳۳۲۲۴۶۴۸
سالن آرایشی سکه بزرگراه یاسوج شیراز، خیابان چمران، چهار راه سوم دست راست، روبروی بانک رفاه ۰۹۳۳۵۷۵۱۰۹۰

سوالات متداول

1 آیا ثبت سالن زیبایی در این سایت رایگان است؟

بله شما می توانید با پر کردن فرم ثبت اطلاعات سالن زیبایی و ارسال اطلاعات خودتان توسط آن پس از تایید صفحه اختصاصی خودتان را در سایت داشته باشید.

2 این سایت چه کمکی به سالن های زیبایی می کند؟

با ثبت سالن شما می توانید صفحه خود را به صورت رایگان بدون نیاز به داشتن وبسایت اختصاصی داشته باشید و لینک آن را در شبکه های اجتماعی و دیگر جاها به اشتراک بگذارید، اسم خود را در بین بهترین سالن های زیبایی در شهر و منطقه خودتان در نتایج جستجوی کاربران قرار دهید، تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مشتریانتان بدون فیلتر به نمایش بگذارید، از امکانات گزینه های دیجیتال مارکتینگ مانند طراحی سایت، سئو، تبلیغات بنری و... با بهترین قیمت و توسط حرفه ای ترین افراد با بیش از 15 سال فعالیت در این زمینه بهره ببرید و...

3 این سایت چه امکانات ویژه ای برای سالن های زیبایی فراهم می کند؟

ارائه بنر های تبلیغی در صفحه اصلی و تمام صفحات سایت با طراحی اختصاصی و جذاب برای مجموعه شما، طراحی سایت اختصاصی با بهترین قیمت توسط حرفه ای ترین افراد در این زمینه در سطح کشور با ضمانت رضایت کامل شما، طراحی لوگو اختصاصی و بنرهای تبلیغاتی برای اینستاگرام، ساخت تیزر تبلیغاتی، تبلیغات پیامکی هدفمند، سئو، تبلیغات گسترده بنری در سایت های پربازدید ایرانی و تمام مواردی که برای دیده شدن شما در دنیای دیجیتال لازم است.

صفحه اصلی
ثبت سالن یا متخصص
ارتباط با مشاور
سالن های زیبایی
متخصصین زیبایی
ارتباط با کارشناس سایت و مشاوره رایگان