سالن های زیبایی در پرند

لیست بهترین سالن های زیبایی پرند

آیا به دنبال بهترین و محبوبترین سالن های زیبایی در پرند هستید؟ ما فهرستی از برترین سالن های زیبایی پرند را برای شما آماده کرده ایم. با مشاهده جزئیات، نظرات و امتیازات هر سالن می‌توانید نزدیکترین و مناسبترین گزینه را انتخاب کنید. صفحات اختصاصی هر سالن اطلاعات کامل تری ارائه می دهند تا به راحتی سالن زیبایی مورد نظر خود را بیابید.

در حال بارگذاری...
سالن زیبایی دلنیا

سالن زیبایی دلنیا

پرند . میدان استقلال
اطلاعات بیشتر
سالن زیبایی لارا

سالن زیبایی لارا

پرند . خیابان ستاره
اطلاعات بیشتر

لیست 10 سالن زیبایی برتر در پرند

سالن زیبایی لارا

پرند . خیابان ستاره . چهار راه آسمان . پلاک 27

سالن زیبایی لارا

سالن زیبایی دلنیا

پرند . میدان استقلال . بلوک یک . واحد 91 . طبقه f3

سالن زیبایی دلنیا
برای اطلاع از پکیج ها و رزرو بنرهای سایت و امکانات دیگر برای تبلیغات و دیده شدن گسترده در فضای آنلاین و جذب مشتریان هدف شما با بهترین شرایط برای مجموعه زیبایی خودتان با مشاوران ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آن ها بهره ببرید

در این صفحه از سایت به معرفی بهترین سالن های زیبایی در پرند پرداخته‌ایم. اگر به دنبال یک سالن زیبایی در پرند با خدمات حرفه‌ای و به روز هستید اینجا دقیقاً همان جایی است که باید به آن مراجعه کنید.

سالن های زیبایی در پرند که در این فهرست قرار گرفته‌اند، از برترین ها در ارائه خدمات متنوع زیبایی مانند میکاپ، شینیون، ناخن، کراتین و سایر خدمات تخصصی هستند.

ما با توجه به نظرات مشتریان و بررسی دقیق، تلاش کرده‌ایم تا بهترین سالن های زیبایی در پرند را برای شما گردآوری کنیم. با استفاده از اطلاعات ارائه شده برای هر سالن زیبایی در پرند می توانید با اطمینان خاطر نزدیکترین و مناسبترین گزینه را انتخاب کنید و تجربه‌ای عالی از خدمات زیبایی در پرند داشته باشید.

معرفی برترین عروس سراهای پرند

در این بخش به معرفی برترین عروس سراهای پرند پرداخته‌ایم تا شما بتوانید برای مهم‌ترین روز زندگی‌تان، یعنی مراسم عروسی، بهترین انتخاب را داشته باشید.

عروس سراهای پرند با بهره‌گیری از تیم‌های حرفه‌ای و مجرب، خدماتی ویژه و منحصر به فرد ارائه می‌دهند تا هر عروس در روز عروسی خود به زیباترین و درخشان‌ترین حالت ممکن ظاهر شود.

از میکاپ حرفه‌ای و گریم تخصصی گرفته تا شینیون‌های مدرن و کلاسیک، همه‌ی این خدمات در برترین عروس‌سراهای پرند با کیفیتی بی‌نظیر ارائه می‌شوند.

هر یک از این عروس سراها، به عنوان بهترین‌های خود در این شهر شناخته می‌شوند و تلاش دارند تا با استفاده از جدیدترین متدهای آرایشی، عروس‌ها را به بهترین شکل آماده کنند. خدمات دیگر مانند طراحی و دیزاین ناخن، کراتین و احیای مو، اکستنشن مژه و مو نیز در این مراکز با نهایت دقت و ظرافت انجام می‌شود.

ما این فهرست را بر اساس تجربه و نظر مشتریان تهیه کرده‌ایم تا شما با اطمینان خاطر بتوانید از خدمات بهترین عروس سراهای پرند بهره‌مند شوید و در روز عروسی تان همچون الماس بدرخشید.

نام عروس سرا آدرس تلفن تماس
سالن زیبایی ماه بانو پرند، کوزو، خیابان صیاد شیرازی ۰۹۳۷۳۵۷۲۰۶۰
آکادمی زیبایی تی تی پرند، میدان بهشت، روبروی پارک ۰۲۱۵۶۷۲۶۰۳۲
سالن زیبایی و عروس سرای هستی پرند، بلوار جمهوری، بلوک F۲، طبقه دوم ۰۹۱۲۷۹۸۸۵۶۱ – ۰۲۱۵۶۷۹۶۶۲۰
خانه زیبایی نگار پرند، فاز ۲، بلوار جمهوری ۰۹۳۹۲۹۱۶۹۸۸
سالن زیبایی ملکه برفی پرند، میدان استقلال، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی ۰۲۱۵۶۲۱۸۶۳۶
سالن زیبایی ونوس پرند، فاز پنج، شهرک آفتاب، بلوار امام رضا، خیابان محسن وزوایی، روبروی جانبو، مرکز زیبایی ونوس ۰۹۰۵۷۸۱۲۶۲۶
آرایشگاه لیندا پرند، خیابان آسمان، بنفشه ۱ ۰۲۱۵۶۷۲۴۸۵۱
سالن زیبایی و عروس سرای مهدیس پرند، بلوار جمهوری، خیابان شقایق ۰۲۱۵۶۷۲۲۷۲۵
سالن زیبایی ری را پرند، میدان استقلال، بلوک F۴، طبقه ۲، واحد ۱۱۶ ۰۹۳۸۴۶۶۴۰۴۲ – ۰۹۱۰۷۶۴۶۱۴۶
سالن زیبایی الهام ماهر پرند، فاز ۲، میدان استقلال، پاساژ استقلال، ورودی E۱، طبقه اول، واحد ۱۵۶ ۰۹۳۳۷۱۷۲۸۵۶

بهترین مراکز خدمات کاشت ناخن و خدمات دیگر ناخن در پرند

در این قسمت به معرفی بهترین مراکز خدمات کاشت ناخن و سایر خدمات تخصصی ناخن در قشم پرداخته‌ایم، جایی که زیبایی دستان شما به اولویت اصلی تبدیل می‌شود. اگر به دنبال مراکزی هستید که با حرفه‌ای‌ترین تیم‌ها و مدرن‌ترین تجهیزات، خدماتی بی‌نقص و باکیفیت در زمینه کاشت ناخن، ترمیم، مانیکور و پدیکور ارائه دهند، این فهرست دقیقاً برای شماست.

مراکز کاشت ناخن در قشم که در این صفحه معرفی شده‌اند بهترین‌های خود در این شهر هستند و تجربه‌ای متفاوت و خاص از خدمات ناخن را به شما هدیه می‌دهند.

این مراکز با به‌روزترین متدهای طراحی و کاشت ناخن، از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین طرح‌ها را با دقت و ظرافتی بی‌نظیر پیاده‌سازی می‌کنند. خدماتی مانند کاشت ناخن ژل، کاشت پودر، اکریلیک، ترمیم ناخن، طراحی‌های سه‌بعدی، فرنچ دائمی و حتی انواع مانیکور و پدیکور لوکس نیز از جمله خدماتی هستند که در این مراکز ارائه می‌شوند.

علاوه بر این تیم‌های حرفه‌ای این مراکز با استفاده از بهترین مواد و جدیدترین تکنیک‌ها، سلامت و زیبایی ناخن‌های شما را تضمین می‌کنند.

هر یک از این مراکز کاشت ناخن در قشم با سابقه‌ای درخشان و رضایت بالای مشتریان، تلاش می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن به نیازهای شما پاسخ دهند و تجربه‌ای عالی از خدمات ناخن را برایتان فراهم کنند.

نام مرکز آدرس تلفن تماس
خدمات تخصصی ناخن ملکه برفی پرند، میدان استقلال، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی ۰۲۱۵۶۲۱۸۶۳۶
خدمات کاشت ناخن لیندا پرند، خیابان آسمان، بنفشه ۱ ۰۲۱۵۶۷۲۴۸۵۱
سالن تخصصی کاشت ناخن سمیه داوری پرند، میدان استقلال، ساختمان E۶، طبقه چهارم، واحد ۲۶۱، مرکز تخصصی زیبایی سمیه داوری (مرسدس سابق) ۰۹۳۰۱۶۷۹۸۱۲
سالن کاشت ناخن باران پرند، خیابان جمهوری، پاساژ فدک ۰۲۱۵۶۲۱۷۵۲۳
خدمات کاشت ناخن ندایی فرخ پرند، خیابان ستاره، نبش کوهستان ۰۲۱۵۶۷۲۴۲۴۱
مرکز تخصصی کاشت ناخن مژگان پرند، میدان استقلال ۰۹۱۲۹۵۶۶۹۳۰
مرکز تخصصی ناخن asou_nailart پرند، فاز دو، میدان استقلال ۰۹۲۲۹۱۲۸۶۶۹
آموزش و خدمات کاشت ناخن مینا پرند، فاز ۵، خیابان وزوایی، کوچه اقاقیا دوم ۰۹۳۵۶۷۹۶۷۲۰
سالن ناخن دلربا پرند، فاز ۲، بلوار سردار سلیمانی، خیابان کوهستان ۰۲۱۵۶۲۱۹۳۷۰ – ۰۹۱۲۳۰۹۹۷۶۶
کاشت و ترمیم ناخن صورتی پرند تلفن تماس موجود نیست

سوالات متداول

1 آیا ثبت سالن زیبایی در این سایت رایگان است؟

بله شما می توانید با پر کردن فرم ثبت اطلاعات سالن زیبایی و ارسال اطلاعات خودتان توسط آن پس از تایید صفحه اختصاصی خودتان را در سایت داشته باشید.

2 این سایت چه کمکی به سالن های زیبایی می کند؟

با ثبت سالن شما می توانید صفحه خود را به صورت رایگان بدون نیاز به داشتن وبسایت اختصاصی داشته باشید و لینک آن را در شبکه های اجتماعی و دیگر جاها به اشتراک بگذارید، اسم خود را در بین بهترین سالن های زیبایی در شهر و منطقه خودتان در نتایج جستجوی کاربران قرار دهید، تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مشتریانتان بدون فیلتر به نمایش بگذارید، از امکانات گزینه های دیجیتال مارکتینگ مانند طراحی سایت، سئو، تبلیغات بنری و... با بهترین قیمت و توسط حرفه ای ترین افراد با بیش از 15 سال فعالیت در این زمینه بهره ببرید و...

3 این سایت چه امکانات ویژه ای برای سالن های زیبایی فراهم می کند؟

با ثبت سالن شما می توانید صفحه خود را به صورت رایگان بدون نیاز به داشتن وبسایت اختصاصی داشته باشید و لینک آن را در شبکه های اجتماعی و دیگر جاها به اشتراک بگذارید، اسم خود را در بین بهترین سالن های زیبایی در شهر و منطقه خودتان در نتایج جستجوی کاربران قرار دهید، تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مشتریانتان بدون فیلتر به نمایش بگذارید، از امکانات گزینه های دیجیتال مارکتینگ مانند طراحی سایت، سئو، تبلیغات بنری و... با بهترین قیمت و توسط حرفه ای ترین افراد با بیش از 15 سال فعالیت در این زمینه بهره ببرید و...

صفحه اصلی
ثبت سالن یا متخصص
ارتباط با مشاور
سالن های زیبایی
متخصصین زیبایی
ارتباط با کارشناس سایت و مشاوره رایگان