سالن های زیبایی در پاکدشت

لیست بهترین سالن های زیبایی پاکدشت

اگر به دنبال بهترین و محبوب ترین سالن زیبایی در پاکدشت هستید، ما مجموعه ای از برترین گزینه ها را برای شما فراهم کرده ایم. با مراجعه به صفحات اختصاصی هر سالن می توانید نظرات و امتیازات کاربران را مشاهده کرده و به راحتی نزدیکترین سالن زیبایی را انتخاب کنید. با دسترسی به اطلاعات جامع و دقیق انتخاب سالن زیبایی دلخواهتان آسان تر می شود و می توانید از خدمات باکیفیت آن بهره‌مند شوید.

در حال بارگذاری...
سالن زیبایی ستاره

سالن زیبایی ستاره

تهران . پاکدشت
اطلاعات بیشتر

لیست 10 سالن زیبایی برتر در پاکدشت

سالن زیبایی ستاره

تهران . پاکدشت . بلوار رحیمی . طبقه دوم . ساختمان بیس تک

سالن زیبایی ستاره
برای اطلاع از پکیج ها و رزرو بنرهای سایت و امکانات دیگر برای تبلیغات و دیده شدن گسترده در فضای آنلاین و جذب مشتریان هدف شما با بهترین شرایط برای مجموعه زیبایی خودتان با مشاوران ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آن ها بهره ببرید

در این صفحه از سایت ما به شما بهترین سالن های زیبایی در پاکدشت را معرفی می کنیم که با ارائه خدمات حرفه ای و به روز نیازهای زیبایی و آرایشی شما را به بهترین شکل ممکن برآورده می کنند.

اگر به دنبال سالن های زیبایی در پاکدشت هستید که با ارائه خدمات متنوع از جمله آرایش عروس، میکاپ، خدمات پوست و مو، ناخن و بسیاری از خدمات دیگر در فضایی آرام و مدرن تجربه ای بی نظیر را برای شما فراهم کنند در اینجا لیستی از برترین ها را مشاهده خواهید کرد.

هر سالن زیبایی در پاکدشت که در اینجا معرفی شده است با توجه به کیفیت خدمات، رضایت مشتریان و تخصص کادر آرایشگری انتخاب شده تا شما بتوانید با خیالی آسوده انتخاب خود را انجام دهید و از خدمات درجه‌یک بهره‌مند شوید.

معرفی برترین عروس سرا های پاکدشت

در این بخش شما با برترین عروس سراهای پاکدشت آشنا خواهید شد؛ مکان هایی که در ارائه خدمات ویژه عروس و زیبایی جزو بهترین های خود در این شهر هستند. هر عروس سرا در پاکدشت که معرفی شده با تکیه بر تخصص و تجربه تلاش دارد تا مهم ترین روز زندگی شما را به خاطره ای ماندگار تبدیل کند.

این عروس سراها با ارائه خدماتی نظیر میکاپ حرفه ای عروس، شینیون های بی نظیر، گریم و آرایش تخصصی، طراحی و کاشت ناخن، خدمات پوستی و بسیاری از خدمات دیگر، به گونه ای عمل می کنند که شما در روز عروسی خود احساس زیباترین و خاص ترین فرد دنیا را داشته باشید.

برترین عروس سراهای پاکدشت با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین محصولات آرایشی و بهداشتی، محیطی آرام و لوکس را فراهم می کنند تا شما بتوانید با اطمینان کامل به زیبایی و اعتماد به نفس خود برسید.

این مراکز نه تنها به‌خاطر ارائه خدمات حرفه ای شناخته شده‌اند بلکه تیمی از آرایشگران و متخصصان مجرب در هر زمینه زیبایی دارند که با توجه به نیازها و سلیقه شما بهترین خدمات را ارائه می دهند. در این صفحه ما به شما کمک می کنیم تا با بررسی و مقایسه بهترین عروس سراهای پاکدشت بهترین انتخاب را برای روز عروسی خود داشته باشید.

نام عروس سرا آدرس تلفن تماس
سالن زیبایی خورشید پاکدشت، خیابان شن و ماسه کریمی، کوچه حسین فهمیده ۰۹۳۶۰۵۷۳۵۷۵
سالن زیبایی دل آرام پاکدشت، خیابان خرمشهر، ۱۸ متری مدرس، پلاک ۱۴۳ ۰۲۱۳۶۴۵۴۷۰۷ – ‎۰۹۳۸۶۲۹۹۰۶۳
سالن زیبایی بارانا پاکدشت، بلوار رحیمی، کوچه شهید عباس نامدارشرقی، پلاک ۱۱ ۰۲۱۳۶۰۴۹۲۱۶ – ۰۹۳۷۴۲۱۰۰۵۹
سالن زیبایی زهرا خورشیدی پاکدشت، بیست متری مقداد، نبش شقایق سوم غربی ۰۹۱۲۵۲۳۷۳۶۷
سالن زیبایی زن روز پاکدشت، میدان قدس به سمت بلوار دانش آموز، روبه‌روی داروخانه پازوکی، طبقه ۳ ۰۹۳۵۷۹۵۳۲۴۸
سالن زیبایی مائده پاکدشت، شهرک انقلاب، کوچه گلستان ۸ ۰۲۱۳۶۰۸۰۵۴۶ – ۰۹۳۹۲۱۷۸۵۰۲
سالن زیبایی آوا پاکدشت، دوراهی یبر، بیست متری مقداد، شقایق سوم غربی، پلاک ۸ ۰۲۱۳۶۰۳۷۲۷۹ – ۰۹۳۹۶۶۱۰۳۲۴
سالن زیبایی روناک بیوتی پاکدشت، بلوار شمالی قمی، نبش جماران ۵ ۰۲۱۳۶۰۴۱۵۲۳ – ۰۹۳۶۳۹۴۶۱۹۸
سالن زیبایی پارادایس پاکدشت، خیابان علامه طباطبایی، روبروی فروشگاه کوروش ۰۹۳۳۷۷۰۰۷۹۱
سالن زیبایی هلنا پاکدشت، ۲۰ متری بهاران، کوچه مدرسه شهدای قمی ۰۹۱۹۳۰۰۸۱۰۵

بهترین مراکز خدمات کاشت ناخن و خدمات دیگر ناخن در

پاکدشت

در این بخش شما با بهترین مراکز خدمات کاشت ناخن و سایر خدمات تخصصی ناخن در پاکدشت آشنا خواهید شد. این مراکز با ارائه خدماتی حرفه ای و با کیفیت جزو برترین های خود در این شهر محسوب می شوند و همواره تلاش می کنند تا زیبایی دستان شما را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند.

اگر به دنبال بهترین خدمات کاشت ناخن، ترمیم، مانیکور، پدیکور، طراحی ناخن و سایر خدمات تخصصی ناخن هستید، این مراکز با بهره گیری از تکنیک های روز دنیا و مواد اولیه درجه یک انتخابی ایده آل برای شما خواهند بود.

هر مرکز کاشت ناخن در پاکدشت که در اینجا معرفی شده با تکیه بر تخصص، تجربه و استفاده از جدیدترین روش ها و ابزارهای کاشت و طراحی ناخن به شما خدماتی منحصر به فرد ارائه می دهد. در این مراکز از روش‌های مختلف کاشت ناخن از جمله کاشت پودری، ژل، میکس و انواع طراحی های هنری ناخن به صورتی دقیق و با ظرافت بالا استفاده می شود تا شما بتوانید از داشتن ناخن هایی زیبا و جذاب لذت ببرید.

علاوه بر این خدمات مانیکور و پدیکور حرفه ای در این سالن ها انجام می شود که ضمن حفظ سلامت ناخن ها، زیبایی و طراوت بیشتری به دست ها و پاهای شما می بخشد.

این مراکز نه تنها از نظر کیفیت خدمات و مواد مصرفی بهترین هستند بلکه با در اختیار داشتن تیمی از متخصصان مجرب و هنرمند، فضایی آرام و بهداشتی را برای شما فراهم می کنند تا از تجربه ای لوکس و لذتبخش بهره مند شوید.

نام عروس سرا آدرس تلفن تماس
سالن کاشت ناخن گیسو پاکدشت، خیابان مطهری، کوچه لاله ۰۲۱۳۶۰۲۷۶۷۲ – ۰۹۳۸۷۱۹۴۲۱۷
سالن کاشت ناخن ندا پاکدشت، مامازند،‌ میدان آزادگان، خیابان اصغرمحمدی، پلاک ۱۹، طبقه ۲ ۰۹۱۹۱۳۹۶۲۱۲ – ۰۲۱۳۶۰۱۰۰۴۵
سالن کاشت ناخن رزا پاکدشت، خیابان مقداد جنب شیرینی مجلسی، پلاک ۵۴ ۰۹۰۲۷۶۸۷۲۲۰
سالن کاشت ناخن خورشید پاکدشت، خیابان شن و ماسه کریمی، کوچه حسین فهمیده ۰۹۳۶۰۵۷۳۵۷۵
سالن کاشت ناخن دل آرام پاکدشت، خیابان خرمشهر، ۱۸ متری مدرس، پلاک ۱۴۳ ۰۲۱۳۶۴۵۴۷۰۷ – ‎۰۹۳۸۶۲۹۹۰۶۳
سالن کاشت ناخن بارانا پاکدشت، بلوار رحیمی، کوچه شهید عباس نامدارشرقی، پلاک ۱۱ ۰۲۱۳۶۰۴۹۲۱۶ – ۰۹۳۷۴۲۱۰۰۵۹
سالن کاشت ناخن زهرا خورشیدی پاکدشت، بیست متری مقداد، نبش شقایق سوم غربی ۰۹۱۲۵۲۳۷۳۶۷
سالن کاشت ناخن زن روز پاکدشت، میدان قدس به سمت بلوار دانش آموز، روبه‌روی داروخانه پازوکی، طبقه ۳ ۰۹۳۵۷۹۵۳۲۴۸
سالن کاشت ناخن مائده پاکدشت، شهرک انقلاب، کوچه گلستان ۸ ۰۲۱۳۶۰۸۰۵۴۶ – ۰۹۳۹۲۱۷۸۵۰۲
سالن کاشت ناخن آوا پاکدشت، دوراهی یبر، بیست متری مقداد، شقایق سوم غربی، پلاک ۸ ۰۲۱۳۶۰۳۷۲۷۹ – ۰۹۳۹۶۶۱۰۳۲۴

سوالات متداول

1 آیا ثبت سالن زیبایی در این سایت رایگان است؟

بله شما می توانید با پر کردن فرم ثبت اطلاعات سالن زیبایی و ارسال اطلاعات خودتان توسط آن پس از تایید صفحه اختصاصی خودتان را در سایت داشته باشید.

2 این سایت چه کمکی به سالن های زیبایی می کند؟

با ثبت سالن شما می توانید صفحه خود را به صورت رایگان بدون نیاز به داشتن وبسایت اختصاصی داشته باشید و لینک آن را در شبکه های اجتماعی و دیگر جاها به اشتراک بگذارید، اسم خود را در بین بهترین سالن های زیبایی در شهر و منطقه خودتان در نتایج جستجوی کاربران قرار دهید، تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مشتریانتان بدون فیلتر به نمایش بگذارید، از امکانات گزینه های دیجیتال مارکتینگ مانند طراحی سایت، سئو، تبلیغات بنری و... با بهترین قیمت و توسط حرفه ای ترین افراد با بیش از 15 سال فعالیت در این زمینه بهره ببرید و...

3 این سایت چه امکانات ویژه ای برای سالن های زیبایی فراهم می کند؟

ارائه بنر های تبلیغی در صفحه اصلی و تمام صفحات سایت با طراحی اختصاصی و جذاب برای مجموعه شما، طراحی سایت اختصاصی با بهترین قیمت توسط حرفه ای ترین افراد در این زمینه در سطح کشور با ضمانت رضایت کامل شما، طراحی لوگو اختصاصی و بنرهای تبلیغاتی برای اینستاگرام، ساخت تیزر تبلیغاتی، تبلیغات پیامکی هدفمند، سئو، تبلیغات گسترده بنری در سایت های پربازدید ایرانی و تمام مواردی که برای دیده شدن شما در دنیای دیجیتال لازم است.

صفحه اصلی
ثبت سالن یا متخصص
ارتباط با مشاور
سالن های زیبایی
متخصصین زیبایی
ارتباط با کارشناس سایت و مشاوره رایگان