سالن های زیبایی در ونک

ویژه سالن زیبایی پرانا

سالن زیبایی پرانا

تهران . ونک
کلاس قیمتی: متوسط
امتیاز سالن: 4.2
اطلاعات بیشتر

لیست بهترین سالن های زیبایی ونک

آیا به دنبال برترین و محبوب ترین سالن زیبایی در ونک تهران هستید؟ در اینجا فهرستی از بهترین سالن های زیبایی ونک را برای شما آماده کرده‌ایم. با مشاهده اطلاعات، نظرات و امتیازات هر سالن می توانید نزدیک ترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. با استفاده از صفحات اختصاصی هر سالن اطلاعات دقیق تری کسب کنید و به آسانی سالن زیبایی مورد نظر خود را پیدا کنید.

در حال بارگذاری...
سالن زیبایی پرانا

سالن زیبایی پرانا

تهران . ونک
اطلاعات بیشتر

لیست 10 سالن زیبایی برتر در ونک

سالن زیبایی پرانا

تهران . ونک . نرسیده به اتوبان کردستان . جنب پارک آرارات . پلاک 49 . طبقه اول . واحد یک

سالن زیبایی پرانا
برای اطلاع از پکیج ها و رزرو بنرهای سایت و امکانات دیگر برای تبلیغات و دیده شدن گسترده در فضای آنلاین و جذب مشتریان هدف شما با بهترین شرایط برای مجموعه زیبایی خودتان با مشاوران ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آن ها بهره ببرید

اگر به دنبال بهترین سالن های زیبایی در ونک هستید که خدماتی حرفه‌ای و با کیفیت ارائه می‌دهند، به جای درستی آمده‌اید. در این صفحه از سایت، ما به معرفی برترین سالن های زیبایی در ونک پرداخته‌ایم که با استفاده از تیمی مجرب و محصولات با کیفیت، خدماتی متمایز و منحصر به فرد را به مشتریان خود ارائه می دهند.

چه به دنبال آرایش عروس، مراقبت از پوست یا خدمات ناخن باشید این سالن های زیبایی در ونک تمامی نیازهای زیبایی شما را با بالاترین استانداردها برآورده می کنند. با ما همراه باشید تا با این سالن های برجسته و خدمات ویژه آن ها بیشتر آشنا شوید.

معرفی برترین عروس سرا های ونک

روز عروسی یکی از مهم ترین روزهای زندگی هر فردی است و همه ما دوست داریم در این روز به بهترین شکل ممکن بدرخشیم. انتخاب یک عروس سرای حرفه‌ای و مطمئن می تواند نقشی اساسی در ایجاد ظاهری زیبا و خاطره انگیز برای عروس ایفا کند.

اگر در جستجوی بهترین عروس سراهای ونک هستید، جای درستی آمده‌اید! در این بخش ما به معرفی برترین عروس سراهای ونک پرداخته ایم که با ارائه خدمات بی نقص و تیمی مجر، تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهند زد.

برترین عروس سراهای ونک با ارائه مجموعه ای کامل از خدمات آرایشی و زیبایی شما را برای روز خاصتان آماده می کنند. این خدمات شامل آرایش عروس با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا، گریم حرفه ای، شینیون های خاص و به روز و همچنین استفاده از بهترین و باکیفیت ترین محصولات آرایشی است.

این عروس سراها با شناخت دقیقی که از نیازها و سلایق مشتریان دارند سبک آرایش و شینیون را با توجه به فرم چهره، نوع پوست و مدل لباس عروس انتخاب می کنند تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورند.

با انتخاب یکی از برترین عروس سراهای ونک شما می توانید با خیالی آسوده به روز خاص زندگیتان نزدیک شوید. ما اینجا هستیم تا با معرفی بهترین ها شما را در مسیر انتخابی صحیح و مطمئن همراهی کنیم. زیبایی و رضایت شما اولویت ماست و هدف ما این است که شما در روز عروسیتان همانند یک ستاره بدرخشید.

نام عروس سرا آدرس تلفن تماس
سالن تخصصی زیبایی نازک قهرمانی تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، چهارراه شیراز، جنب بانک سپه، پلاک ۱۴۶، طبقه سوم، واحد ۵ ۰۹۱۲۲۷۵۹۵۱۹
مرکز زیبایی و آموزشی کیا بیوتی تهران، ونک (آرارات)، ملاصدرا شیرازی شمالی، دانشور شرقی، برج دانشور پلاک ۲۶، طبقه ۶، واحد ۳۶ ۰۹۹۰۲۷۲۷۵۳۳–۰۲۱۸۸۶۲۳۲۴۷
سالن زیبایی تامیلا تهران، ونک، پارک ساعی ۰۹۱۲۱۷۶۹۲۸۱
مجتمع زیبایی مراقبتی روناس ونک تهران، ونک، خیابان شیخ بهایی شمالی، روبروی امداد خودرو ۰۹۱۲۶۲۰۹۵۶۹
آرایشگاه زنانه برترینها در ونک تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، کوی ۱۹، پلاک ۲، زنگ ۲ ۰۲۱۸۸۷۸۵۸۵۹
سالن زیبایی قصر مینیاتور تهران، میدان ونک، میدان توانیر، خیابان برادران، پلاک ۱۰ ۰۹۱۲۰۷۱۲۱۰۳
آموزشگاه و آرایشگاه بانو پروانه تهران، میدان ونک، خیابان توانیر، جنب گلفروشی ونوس، کوی امید، پلاک ۴، واحد ۴ ۰۹۱۲۴۰۳۳۳۹۳
سالن زیبایی سیما فرنیا تهران، میدان ونک، خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک ۱۵۲ ۰۲۱۸۸۶۳۰۲۰۰
سالن مراقبت و زیبایی کلبه روبینا تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی ۰۲۱۸۸۶۶۳۹۹۵

بهترین مراکز خدمات کاشت ناخن و خدمات دیگر ناخن در ونک

ناخن های زیبا و مرتب می توانند تأثیر زیادی در ظاهر کلی شما داشته باشند و به نوعی نماد توجه به جزئیات و شیک پوشی هستند. اگر به دنبال بهترین مراکز خدمات کاشت ناخن و خدمات دیگر ناخن در ونک هستید اینجا به معرفی برترین ها می پردازیم.

این مراکز با ارائه خدماتی متنوع و با کیفیت توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب کرده و به عنوان بهترین های شهر شناخته شوند.

مراکز خدمات ناخن در ونک با بهره‌گیری از جدیدترین تکنیک ها و مواد با کیفیت، طیف گسترده‌ای از خدمات ناخن را ارائه می دهند. این خدمات شامل کاشت ناخن با ژل، اکریلیک و پودر، طراحی ناخن با استفاده از هنرهای مدرن و به روز، مانیکور و پدیکور حرفه ای، ترمیم ناخن های شکسته و همچنین ارائه مشاوره‌های تخصصی برای حفظ سلامت و زیبایی ناخن ها می باشد.

انتخاب یک مرکز مناسب برای خدمات ناخن تأثیر زیادی بر کیفیت و رضایت نهایی شما خواهد داشت. ما در اینجا با بررسی دقیق هر یک از مراکز برتر کاشت ناخن در ونک، اطلاعات لازم برای تصمیم‌گیری آگاهانه را در اختیار شما قرار می دهیم.

از مشاهده نمونه کارها و طراحی های انجام شده تا بررسی نظرات مشتریان قبلی، همه چیز برای کمک به شما در انتخاب بهترین مرکز فراهم شده است. با انتخاب یکی از بهترین مراکز خدمات کاشت ناخن و مراقبت از ناخن در ونک، شما می توانید از ناخن هایی زیبا، شیک و سالم برخوردار شوید.

نام سالن آدرس تلفن تماس
خدمات و آموزش ناخن و مو کیا بیوتی تهران، ونک (آرارات)، ملاصدرا شیرازی شمالی دانشور شرقی، برج دانشور پلاک ۲۶ طبقه ۶ واحد ۳۶ ۰۲۱۸۸۶۲۳۲۴۷
سالن رنگ و ناخن روناس ونک تهران، ونک، خیابان شیخ بهایی شمالی، روبروی امداد خودرو ۰۹۱۲۶۲۰۹۵۶۹
سالن کاشت ناخن سیما فرنیا تهران، میدان ونک، خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک ۱۵۲ ۰۲۱۸۸۶۳۰۲۰۰
سالن ناخن وجین ونک تهران، ونک، ملاصدرا، بعد از پل کردستان، پلاک ۵۷ ۰۹۱۲۳۴۰۳۳۶۹
سالن کاشت ناخن پیوگان تهران، ونک، خیابان بیستم گاندی، مجتمع پزشکی ونک، پلاک ۱۶، طبقه ۵، واحد ۱۰، آموزشگاه مراقبت زیبایی پیوگان ۰۲۱۸۸۷۷۸۴۴۳
سالن ناخن الهام تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان کردستان شمالی، نبش زاینده رود شرقی، پلاک ۱، طبقه زیرهمکف ۰۲۱۸۸۱۹۴۳۲۷
سالن تخصصی ناخن روبینا تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی ۰۲۱۸۸۶۶۳۹۹۵
سالن ناخن بانو پروانه تهران، میدان ونک، خیابان توانیر، جنب گلفروشی ونوس، کوی امید، پلاک ۴، واحد ۴ ۰۹۱۲۴۰۳۳۳۹۳
مرکز تخصصی کاشت ناخن تامیلا تهران، ونک، پارک ساعی ۰۹۱۲۱۷۶۹۲۸۱
سالن کاشت و ترمیم ناخن نازک قهرمانی تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، چهارراه شیراز، جنب بانک سپه، پلاک ۱۴۶، طبقه سوم، واحد ۵ ۰۹۱۲۲۷۵۹۵۱۹

سوالات متداول

1 آیا ثبت سالن زیبایی در این سایت رایگان است؟

بله شما می توانید با پر کردن فرم ثبت اطلاعات سالن زیبایی و ارسال اطلاعات خودتان توسط آن پس از تایید صفحه اختصاصی خودتان را در سایت داشته باشید.

2 این سایت چه کمکی به سالن های زیبایی می کند؟

با ثبت سالن شما می توانید صفحه خود را به صورت رایگان بدون نیاز به داشتن وبسایت اختصاصی داشته باشید و لینک آن را در شبکه های اجتماعی و دیگر جاها به اشتراک بگذارید، اسم خود را در بین بهترین سالن های زیبایی در شهر و منطقه خودتان در نتایج جستجوی کاربران قرار دهید، تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مشتریانتان بدون فیلتر به نمایش بگذارید، از امکانات گزینه های دیجیتال مارکتینگ مانند طراحی سایت، سئو، تبلیغات بنری و... با بهترین قیمت و توسط حرفه ای ترین افراد با بیش از 15 سال فعالیت در این زمینه بهره ببرید و...

3 این سایت چه امکانات ویژه ای برای سالن های زیبایی فراهم می کند؟

ارائه بنر های تبلیغی در صفحه اصلی و تمام صفحات سایت با طراحی اختصاصی و جذاب برای مجموعه شما، طراحی سایت اختصاصی با بهترین قیمت توسط حرفه ای ترین افراد در این زمینه در سطح کشور با ضمانت رضایت کامل شما، طراحی لوگو اختصاصی و بنرهای تبلیغاتی برای اینستاگرام، ساخت تیزر تبلیغاتی، تبلیغات پیامکی هدفمند، سئو، تبلیغات گسترده بنری در سایت های پربازدید ایرانی و تمام مواردی که برای دیده شدن شما در دنیای دیجیتال لازم است.

صفحه اصلی
ثبت سالن یا متخصص
ارتباط با مشاور
سالن های زیبایی
متخصصین زیبایی
ارتباط با کارشناس سایت و مشاوره رایگان