سالن های زیبایی در شهرکرد

لیست بهترین سالن های زیبایی شهرکرد

اگر به دنبال یافتن بهترین و محبوب ترین سالن زیبایی در شهرکرد هستید، ما در اینجا بهترین گزینه ها را برای شما گردآوری کرده‌ایم. با مشاهده اطلاعات کامل هر سالن از طریق صفحات اختصاصی آن ها نظرات و امتیازات کاربران، می توانید بهترین سالن زیبایی نزدیک خود را به آسانی پیدا کنید. بدین ترتیب با اطلاعات دقیق و کامل می توانید سالن زیبایی مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید و از خدمات عالی آن بهره‌مند شوید.

در حال بارگذاری...
سالن زیبایی خانم آرایشگر

سالن زیبایی خانم آرایشگر

شهرکرد . خیابان کاشانی
اطلاعات بیشتر
سالن زیبایی همارو

سالن زیبایی همارو

شهرکرد . خیابان سعدی
اطلاعات بیشتر

لیست 10 سالن زیبایی برتر در شهرکرد

سالن زیبایی همارو

شهرکرد . خیابان سعدی . کوچه 43 . پلاک 17

سالن زیبایی همارو

سالن زیبایی خانم آرایشگر

شهرکرد . خیابان کاشانی . کوچه 12

سالن زیبایی خانم آرایشگر
برای اطلاع از پکیج ها و رزرو بنرهای سایت و امکانات دیگر برای تبلیغات و دیده شدن گسترده در فضای آنلاین و جذب مشتریان هدف شما با بهترین شرایط برای مجموعه زیبایی خودتان با مشاوران ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آن ها بهره ببرید

در این صفحه از سایت ما به معرفی بهترین سالن های زیبایی در شهرکرد می پردازیم. سالن های زیبایی در شهرکرد با ارائه خدمات متنوع و حرفه‌ای به شما این امکان را می دهند که به بهترین شکل ممکن به زیبایی خود اهمیت دهید.

این سالن ها با داشتن کادری مجرب و استفاده از مواد و تجهیزات با کیفیت خدماتی از جمله آرایش، گریم، رنگ مو و مراقبت از پوست را ارائه می دهند.

هدف ما این است که شما را با بهترین سالن زیبایی در شهرکرد آشنا کنیم تا بتوانید تجربه‌ای خاص و منحصر به فرد از خدمات زیبایی داشته باشید. با ما همراه باشید تا بهترین گزینه ها را برای خود انتخاب کنید و به زیبایی دلخواهتان دست یابید.

معرفی برترین عروس سراهای شهرکرد

اگر به دنبال بهترین عروس سراهای شهرکرد هستید در این بخش شما را با برترین مراکز آرایش عروس آشنا خواهیم کرد. این سالن ها با ارائه خدمات ویژه و تخصصی برای عروس ها شما را در این روز خاص با بالاترین سطح زیبایی و جذابیت همراهی می کنند.

عروس سراهای برتر شهرکرد با بهره‌گیری از حرفه‌ای ترین آرایشگران و استفاده از محصولات درجه یک بهترین خدماتی همچون گریم حرفه‌ای عروس، میکاپ تخصصی، شینیون‌های مدرن و کلاسیک و همچنین مشاوره های ویژه برای انتخاب استایل مناسب را ارائه می دهند.

این عروس سراها با دقت به جزئیات و درک کامل از نیازهای عروس ها شما را از ابتدای مشاوره تا پایان مراسم همراهی می کنند. اگر به دنبال یک سالن با تجربه و حرفه‌ای هستید که در روز عروسی تان به تمامی نیازهای زیبایی تان پاسخ دهد، بهترین انتخاب ها را در اینجا خواهید یافت.

نام عروس سرا آدرس تلفن تماس
سالن زیبایی قصر عروس شهرکرد، بلوار معلم، نبش کوچه ۱۲ ۲۲۲۷۸۲۰
عمارت زیبایی سارا نجفی شهرکرد، خیابان حافظ شمالی، خیابان شهدای گمنام، جنب مجتمع کسری ۰۳۸۳۲۲۸۱۰۶۴
آرایشگاه زنانه فیروزه شهرکرد، خیابان کاشانی، کوچه ۳۰، پلاک ۳، سالن فوق تخصصی زیبایی فیروزه ۰۹۱۳۴۸۰۳۳۲۹ – ۰۳۸۳۲۲۲۲۴۵۴
سالن زیبایی هوران شهرکرد، ابتدای بلوار معلم، جنب پیتزا ژاو ۰۳۸۳۳۳۳۰۲۷۶ – ۰۹۱۳۲۸۰۰۰۷۴
مرکز زیبایی ایواز شهرکرد، امیرآباد، غربی خیابان شمس ۰۹۳۹۶۰۸۸۴۱۰
سالن زیبایی آنارُز شهرکرد، سرچشمه ها، خیابان بلال، جنب عطاری ۰۳۸۳۲۲۴۷۶۰۰ – ۰۹۳۷۴۷۹۰۵۶۳
مرکز زیبایی گلسرخ شهرکرد، امیرآباد، ابوریحان ۰۹۹۱۳۱۳۶۶۸۹
زیبا سرای ملکه شهرکرد، بهرام اباد، خیابان شهید اسلام قلی پور ۰۹۹۱۳۷۷۰۰۶۲
آرایشگاه زیبائی رها شهرکرد، امیرآباد، ابتدای بلوار امام خمینی، روبروی بازارچه، بانک ملی ۰۳۸۳۳۳۸۷۶۱۳ – ۰۹۹۲۴۹۰۷۹۱۹
مرکز زیبایی لنا شهرکرد، خیابان کاشانی، کوچه۶، آرایشگاه لنا ۰۳۸۳۳۳۵۳۱۶۹ – ۰۹۱۳۳۸۵۵۵۳۶

بهترین مراکز خدمات کاشت ناخن و خدمات دیگر ناخن در شهرکرد

اگر به دنبال تجربه ای حرفه ای و لذتبخش در حوزه خدمات ناخن در شهرکرد هستید بهترین مراکز کاشت و خدمات ناخن این شهر انتخابی فوق العاده برای شما خواهند بود. این مراکز با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای کاشت ناخن، طراحی و ترمیم ناخن، خدمات مانیکور و پدیکور و استفاده از بهترین برندهای مواد و ابزار خدماتی بی نظیر و متناسب با سلیقه‌ی هر فرد ارائه می دهند.

در اینجا ما شما را با برترین مراکز کاشت ناخن شهرکرد آشنا می کنیم، سالن هایی که با داشتن تیمی از متخصصان حرفه ای، سال ها تجربه در ارائه خدمات ناخن و رضایت کامل مشتریان خود را به عنوان بهترین در این حوزه تثبیت کرده‌اند.

این سالن های زیبایی علاوه بر کاشت ناخن، خدمات متنوع دیگری از جمله ژلیش، طراحی سه بعدی و فانتزی، فرنچ و ترمیم ناخن های آسیب‌دیده را نیز با بهترین کیفیت ارائه می دهند. از آنجا که زیبایی دستان و ناخن ها نقش بسیار مهمی در اعتماد به نفس و استایل شما دارند انتخاب یک مرکز حرفه‌ای و معتبر برای دریافت این خدمات ضروری است.

برترین سالن های زیبایی شهرکرد با توجه به نیازهای شما و با استفاده از مواد درجه یک و ابزارهای پیشرفته تمامی خدمات کاشت، طراحی و ترمیم ناخن را با بالاترین استانداردهای بهداشتی و زیبایی به شما ارائه می کنند.

ما در این بخش لیستی از معتبرترین و بهترین مراکز کاشت ناخن و خدمات دیگر ناخن در شهرکرد را گردآوری کرده‌ایم تا شما بتوانید به راحتی مرکز مورد نظر خود را پیدا کنید و از خدمات حرفه‌ای آنها بهره‌مند شوید.

نام سالن آدرس تلفن تماس
نام مرکز آدرس تلفن تماس
کلینیک تخصصی کاشت ناخن کرشمه شهرکرد، فرخشهر، خیبان دانش، روبروی آتلیه آنیل ۰۹۱۳۸۸۶۶۷۹۹ – ۰۳۸۳۲۴۲۲۰۹۳
آرایشگاه کاشت ناخن نفس شهرکرد، پاسداران، خیابان وحدت ۰۳۸۳۳۳۵۱۱۱۶ – ۰۹۱۳۹۸۱۱۹۷۴
سالن کاشت ناخن نقره نگار شهرکرد، گودال چشمه خیابان جمهوری، بین بیست متری اول و دوم ۰۳۸۳۳۳۵۳۵۷۱ – ۰۹۱۳۵۹۳۶۲۲۲
آرایشگاه زنانه بیوتی شهرکرد، خیابان ۱۷ شهریور، کوچه ۳۸، پلاک ۱۷ ۰۹۱۳۸۸۲۳۲۶۸
سالن کاشت ناخن عروس شهر شهرکرد، خیابان معلم، بلوار معلم، نبش کوچه ۱۳/کاشانی، حدفاصل چهارراه هواپیمایی و چهارراه استانداری، نبش کوچه ۲۰ ۰۳۸۳۲۲۶۰۲۳۵ – ۰۳۸۳۳۳۴۶۰۶۳
مرکز کاشت ناخن رسپینا شهرکرد، فارابی شمالی، مهدی آباد، انتهای صبا ۵ ۰۹۲۱۱۴۲۴۴۸۴
سالن کاشت ناخن باران شهرکرد، فارسان، شهرک فرهنگیان، کوچه مهر۴ ۰۹۹۱۳۷۴۷۴۰۹
مرکز آرایش و کاشت ناخن آپادانا شهرکرد، خیابان ناصر، خسرو نبش کوچه ۷۲، پلاک ۴۴ ۰۹۱۳۹۷۹۹۴۵۵
سالن کاشت ناخن عروس کارون شهرکرد، فلکه فردوسی، روبروی مسجد نو ۰۹۱۳۹۸۶۹۷۷۶
آرایشگاه کاشت ناخن دیانا شهرکرد، حافظ شمالی، خیابان بزرگمهر، کوچه ۱۳، پلاک۱۲ ۳۳۸۶۷۸۰
مرکز کاشت ناخن بانو خلیج شهرکرد، کوی فرهنگیان، خیابان بوستان، کوچه ۲۱ ۰۹۱۳۷۰۲۹۷۷۵

سوالات متداول

1 آیا ثبت سالن زیبایی در این سایت رایگان است؟

بله شما می توانید با پر کردن فرم ثبت اطلاعات سالن زیبایی و ارسال اطلاعات خودتان توسط آن پس از تایید صفحه اختصاصی خودتان را در سایت داشته باشید.

2 این سایت چه کمکی به سالن های زیبایی می کند؟

با ثبت سالن شما می توانید صفحه خود را به صورت رایگان بدون نیاز به داشتن وبسایت اختصاصی داشته باشید و لینک آن را در شبکه های اجتماعی و دیگر جاها به اشتراک بگذارید، اسم خود را در بین بهترین سالن های زیبایی در شهر و منطقه خودتان در نتایج جستجوی کاربران قرار دهید، تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مشتریانتان بدون فیلتر به نمایش بگذارید، از امکانات گزینه های دیجیتال مارکتینگ مانند طراحی سایت، سئو، تبلیغات بنری و... با بهترین قیمت و توسط حرفه ای ترین افراد با بیش از 15 سال فعالیت در این زمینه بهره ببرید و...

3 این سایت چه امکانات ویژه ای برای سالن های زیبایی فراهم می کند؟

ارائه بنر های تبلیغی در صفحه اصلی و تمام صفحات سایت با طراحی اختصاصی و جذاب برای مجموعه شما، طراحی سایت اختصاصی با بهترین قیمت توسط حرفه ای ترین افراد در این زمینه در سطح کشور با ضمانت رضایت کامل شما، طراحی لوگو اختصاصی و بنرهای تبلیغاتی برای اینستاگرام، ساخت تیزر تبلیغاتی، تبلیغات پیامکی هدفمند، سئو، تبلیغات گسترده بنری در سایت های پربازدید ایرانی و تمام مواردی که برای دیده شدن شما در دنیای دیجیتال لازم است.

صفحه اصلی
ثبت سالن یا متخصص
ارتباط با مشاور
سالن های زیبایی
متخصصین زیبایی
ارتباط با کارشناس سایت و مشاوره رایگان