سالن های زیبایی در زنجان

لیست بهترین سالن های زیبایی زنجان

اگر به دنبال بهترین و محبوب ترین سالن زیبایی در زنجان هستید، اینجا لیستی از برترین سالن های زیبایی این شهر را برای شما آماده کرده‌ایم. با بررسی اطلاعات، نظرات و امتیازات هر سالن می توانید نزدیک ترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. از طریق صفحات اختصاصی هر سالن به اطلاعات دقیق تری دسترسی پیدا کنید و به آسانی سالن زیبایی مورد نظر خود را بیابید.

در حال بارگذاری...
سالن زیبایی کاسپین

سالن زیبایی کاسپین

زنجان . کوچمشکی
اطلاعات بیشتر
سالن زیبایی سیب سرخ

سالن زیبایی سیب سرخ

زنجان . خیابان زینبیه
اطلاعات بیشتر
سالن زیبایی لی لی رز

سالن زیبایی لی لی رز

زنجان . جاده شهرک قائم
اطلاعات بیشتر

لیست 10 سالن زیبایی برتر در زنجان

سالن زیبایی لی لی رز

زنجان . جاده شهرک قائم

سالن زیبایی لی لی رز

سالن زیبایی سیب سرخ

زنجان . خیابان زینبیه . کوچه مطلبی

سالن زیبایی سیب سرخ

سالن زیبایی کاسپین

زنجان . کوچمشکی

سالن زیبایی کاسپین
برای اطلاع از پکیج ها و رزرو بنرهای سایت و امکانات دیگر برای تبلیغات و دیده شدن گسترده در فضای آنلاین و جذب مشتریان هدف شما با بهترین شرایط برای مجموعه زیبایی خودتان با مشاوران ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آن ها بهره ببرید

در این صفحه از سایت شما را با بهترین سالن های زیبایی در زنجان آشنا کنیم جایی که هنر آرایش و زیبایی به اوج خود می رسد و با ارائه خدماتی بی نظیر، رضایت مشتریان خود را جلب می کنند.

انتخاب یک سالن زیبایی در زنجان می تواند تفاوت بزرگی در تجربه شما از خدمات زیبایی ایجاد کند. در سالن های زیبایی در زنجان از خدمات متنوعی همچون آرایش عروس، شینیون، رنگ و مش، کراتین و خدمات تخصصی پوست و مو بهره‌مند خواهید شد.

ما در این صفحه تلاش کرده‌ایم تا با معرفی سالن های زیبایی در زنجان که به عنوان بهترین و معتبرترین ها شناخته می شوند شما را در انتخابی مطمئن و آگاهانه یاری کنیم.

معرفی برترین عروس سراهای زنجان

در جستجوی عروس سرای ایده آل برای روز خاص خود در زنجان هستید؟ ما در این صفحه به معرفی برترین عروس سراهای زنجان پرداخته ایم سالن هایی که با تجربه حرفه‌ای گری و استفاده از جدیدترین تکنیک های آرایش عروس، به شما کمک می کنند تا در روز عروسی تان بدرخشید.

عروس سراهای برتر زنجان با ارائه مجموعه‌ای کامل از خدمات شامل آرایش عروس، شینیون های خاص و به‌روز، گریم تخصصی عروس، خدمات پاکسازی و آماده‌سازی پوست و استفاده از بهترین محصولات آرایشی، تمامی نیازهای شما را برآورده می کنند.

این سالن ها با تیمی از متخصصین زیبایی که تجربه فراوانی در زمینه آرایش و گریم عروس دارند تلاش می کنند تا هر عروس را به شکلی منحصر به فرد و خیره کننده آماده کنند.

برترین عروس سراهای زنجان با دقت و ظرافتی بی نظیر در تلاشند تا زیبایی طبیعی شما را برجسته کرده و یک ظاهر خاص و شکوهمند را برای روز عروسی تان به ارمغان بیاورند. این سالن ها به دلیل ارائه بهترین خدمات زیبایی از آرایش های مدرن تا کلاسیک به عنوان برترین ها در این شهر شناخته می شوند.

خدمات محدوده قیمت (تومان)
نام سالن زیبایی آدرس تلفن تماس
سالن زیبایی آیسان زنجان، گلشهر، فاز ۳، خیابان طلوع، درخشان یک، پشت فروشگاه حکیم، قطعه ۳۷۵۵ ۰۹۱۹۱۴۶۸۰۶۲
سالن زیبایی وندا زنجان، انصاریه، خیابان پروین اعتصامی، روبروی خانه‌های سازمانی، قطعه ۶ ۰۹۳۵۷۴۴۲۹۰۷
مرکز زیبایی مهتاب زنجان، خیابان پروین اعتصامی، نبش خیابان ولیعصر، پلاک ۱/۱ ۰۹۱۹۸۴۵۷۰۰۹
سالن زیبایی روژانو زنجان، شهرک منظریه، نسیم ۸ غربی، قطعه ۲۱۳ ۰۹۳۸۱۰۱۱۳۸۶
سالن زیبایی سهیلا رحمتی زنجان، راضی سایت امام بالاتر از مصلی ۰۹۱۹۱۴۲۰۱۲۷ – ۰۲۴۳۳۴۵۵۰۳۷
سالن زیبایی نلا زنجان، سعدی وسط اول زینبیه غربی کوچه علیمردان خان ساختمان عقیق طبقه اول ۰۲۴۳۳۳۳۲۸۱۸ – ۰۹۱۹۸۴۳۸۸۴۶
سالن زیبایی تیکا زنجان، چهارراه سعدی، کوچه پرستار ۰۲۴۳۳۵۶۶۹۵۵ – ۰۹۳۹۷۷۰۹۴۲۰
سالن زیبایی آیریا زنجان، خیابان بعثت، سه راه جاوید، روبروی بهزیستی، نبش نمایندگی بوش، ساختمان ۱۵۲، طبقه ۱، واحد ۲ ۰۹۱۰۹۷۱۹۶۱۷
سالن زیبایی هلما زنجان، عراضی پایین کوه خیابان استخر صدف-میلاد هفدهم سالن زیبایی هلما ۰۹۱۹۸۴۲۶۹۶۰
سالن زیبایی آبرنگ زنجان، شهرک آزادگان، فلکه آزادگان، جنب مدرسه آزادگان، پشت بربری، قطعه ۵۸۵۶ ۰۹۱۹۶۷۴۱۶۶۴

بهترین مراکز خدمات کاشت ناخن و خدمات دیگر ناخن در زنجان

اگر به دنبال بهترین مراکز کاشت ناخن و خدمات دیگر ناخن در زنجان هستید، در این بخش به معرفی برترین ها پرداخته‌ایم. مراکزی که با تخصص و دقت، زیبایی و سلامت دستان شما را تضمین می کنند.

این مراکز خدمات متنوعی شامل کاشت ناخن، ترمیم، مانیکور، پدیکور، طراحی ناخن و ژلیش را با استفاده از به روزترین تکنیک ها و مواد مرغوب ارائه می دهند. متخصصین حرفه‌ای در این سالن ها با تجربه‌ و دانش به روز خود اطمینان حاصل می کنند که دستان شما جلوه‌ای بی نظیر و دلخواه داشته باشند.

بهترین مراکز خدمات ناخن در زنجان با تعهد به کیفیت، نه تنها در زمینه کاشت و ترمیم ناخن، بلکه در ارائه خدمات مراقبتی و زیبایی نیز برتر هستند. اگر به دنبال طراحی های خاص و منحصر به فرد یا مانیکور و پدیکور تخصصی هستید این سالن ها با رعایت استانداردهای بهداشتی و استفاده از بهترین محصولات تمامی انتظارات شما را برآورده می کنند.

هر کدام از این مراکز، به عنوان بهترین های زنجان در حوزه ناخن شناخته می شوند و با دقت و هنر، دست هایی زیبا و جذاب را برای شما به ارمغان می آورند. با انتخاب یکی از این مراکز می توانید از خدماتی حرفه‌ای و بی نقص بهره‌مند شوید و ظاهری شیک و ماندگار برای دستان خود خلق کنید.

نام سالن آدرس تلفن تماس
سالن عاطفه بیوتی لند زنجان زنجان، سعدی شمالی، خیابان صفری، کوچه ارفعی، پلاک ۵۸ ۰۹۱۹۰۶۰۲۷۸۴
سالن زیبایی و عروس کاترین زنجان زنجان، سعدی وسط، داخل کوچه عباسقلی خان ۰۹۱۹۸۸۰۳۱۳۹ – ۰۹۳۶۶۰۴۷۲۵۹
آرایشگاه زیبایی کژال ناز زنجان زنجان، خیابان بعثت، سه راهه جاوید، ساختمان یاس سپید، سالن کژال ناز ۰۲۴۳۳۴۴۴۸۳۷ – ۰۹۱۹۸۸۴۳۱۸۷ – ۰۹۱۲۸۴۱۹۵۹۱
سالن زیبایی لیلارضاخانی زنجان زنجان، شهرک کارمندان ۰۹۱۰۶۸۵۰۹۳۵
سالن زیبایی لیدا حاتمی زنجان زنجان، خیابان بهار ۰۹۱۰۷۲۱۳۵۱۶
آرایشگاه ملکه زیبایی زنجان ابهر، طالقانی، نواب غربی، کوچه صنوبر ۰۲۴۳۵۲۷۹۵۳۰ – ۰۹۱۹۲۴۲۱۴۲۸
سالن زیبایی پروشا زنجان زنجان، شهرک کارمندان، فاز۲، کوچه ۱۰، پلاک ۵ ۰۲۴۳۳۴۵۸۵۵۹
سالن زیبایی ژاسمن زنجان زنجان، خیابان فداییان اسلام، جنب کوچه اسکندری، پلاک ۱۵، گلستان شمالی، پارک اندیشه ۰۲۴۳۳۳۳۹۶۹۹
سالن زیبایی لبخند زنجان زنجان، شهرک کارمندان، قائم ۱ ۰۲۴۳۳۴۴۷۵۸۱
آرایشگاه گوزل زنجان زنجان، کوی الهیه، فاز ۲، خیابان بشیر موسوی، بالاتر از دبستان ۱۷ شهریور ۰۹۱۰۷۰۷۶۴۳۶

سوالات متداول

1 آیا ثبت سالن زیبایی در این سایت رایگان است؟

بله شما می توانید با پر کردن فرم ثبت اطلاعات سالن زیبایی و ارسال اطلاعات خودتان توسط آن پس از تایید صفحه اختصاصی خودتان را در سایت داشته باشید.

2 این سایت چه کمکی به سالن های زیبایی می کند؟

با ثبت سالن شما می توانید صفحه خود را به صورت رایگان بدون نیاز به داشتن وبسایت اختصاصی داشته باشید و لینک آن را در شبکه های اجتماعی و دیگر جاها به اشتراک بگذارید، اسم خود را در بین بهترین سالن های زیبایی در شهر و منطقه خودتان در نتایج جستجوی کاربران قرار دهید، تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مشتریانتان بدون فیلتر به نمایش بگذارید، از امکانات گزینه های دیجیتال مارکتینگ مانند طراحی سایت، سئو، تبلیغات بنری و... با بهترین قیمت و توسط حرفه ای ترین افراد با بیش از 15 سال فعالیت در این زمینه بهره ببرید و...

3 این سایت چه امکانات ویژه ای برای سالن های زیبایی فراهم می کند؟

ارائه بنر های تبلیغی در صفحه اصلی و تمام صفحات سایت با طراحی اختصاصی و جذاب برای مجموعه شما، طراحی سایت اختصاصی با بهترین قیمت توسط حرفه ای ترین افراد در این زمینه در سطح کشور با ضمانت رضایت کامل شما، طراحی لوگو اختصاصی و بنرهای تبلیغاتی برای اینستاگرام، ساخت تیزر تبلیغاتی، تبلیغات پیامکی هدفمند، سئو، تبلیغات گسترده بنری در سایت های پربازدید ایرانی و تمام مواردی که برای دیده شدن شما در دنیای دیجیتال لازم است.

صفحه اصلی
ثبت سالن یا متخصص
ارتباط با مشاور
سالن های زیبایی
متخصصین زیبایی
ارتباط با کارشناس سایت و مشاوره رایگان