سالن های زیبایی در بوشهر

لیست بهترین سالن های زیبایی بوشهر

اگر به دنبال یافتن بهترین و محبوب ترین سالن زیبایی در بوشهر هستید، ما در اینجا بهترین گزینه ها را برای شما گردآوری کرده‌ایم. با مشاهده اطلاعات کامل هر سالن از طریق صفحات اختصاصی آن ها نظرات و امتیازات کاربران، می توانید بهترین سالن زیبایی نزدیک خود را به آسانی پیدا کنید. بدین ترتیب با اطلاعات دقیق و کامل می توانید سالن زیبایی مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید و از خدمات عالی آن بهره‌مند شوید.

در حال بارگذاری...
سالن زیبایی زرین

سالن زیبایی زرین

بوشهر . خیابان عاشوری
اطلاعات بیشتر
سالن زیبایی بژ

سالن زیبایی بژ

بوشهر . میدان امام
اطلاعات بیشتر

لیست 10 سالن زیبایی برتر در بوشهر

سالن زیبایی بژ

بوشهر . میدان امام . پاساژ کسری . طبقه 4 . واحد 45

سالن زیبایی بژ
برای اطلاع از پکیج ها و رزرو بنرهای سایت و امکانات دیگر برای تبلیغات و دیده شدن گسترده در فضای آنلاین و جذب مشتریان هدف شما با بهترین شرایط برای مجموعه زیبایی خودتان با مشاوران ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آن ها بهره ببرید

در این صفحه از سایت ما به معرفی بهترین سالن های زیبایی در بوشهر پرداخته‌ایم تا شما با خیال راحت بتوانید از میان گزینه های مختلف مناسب ترین سالن را برای خدمات زیبایی خود انتخاب کنید. انتخاب یک سالن زیبایی در بوشهر که خدمات حرفه‌ای و باکیفیت ارائه دهد اهمیت زیادی دارد.

این سالن ها با استفاده از جدیدترین متدها و بهترین مواد آرایشی و بهداشتی طیف گسترده‌ای از خدمات مانند میکاپ عروس، رنگ و مش، اکستنشن مو، کاشت ناخن و دیگر خدمات تخصصی زیبایی را ارائه می دهند.

ما تلاش کرده‌ایم تا با بررسی و معرفی سالن های زیبایی در بوشهر که تجربه و مهارت لازم را در این زمینه دارند به شما کمک کنیم تا بهترین تصمیم را برای زیبایی و سلامت خود بگیرید. این سالن ها با ارائه خدمات حرفه‌ای و پرسنلی مجرب تجربه‌ای بی نظیر از خدمات زیبایی را برای شما فراهم می کنند.

معرفی برترین عروس سراهای بوشهر

در انتخاب یک عروس سرای حرفه‌ای و معتبر توجه به جزئیات و کیفیت خدمات اهمیت زیادی دارد به ویژه زمانی که می خواهید در یکی از مهم ترین روزهای زندگیتان یعنی روز عروسی بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

ما در این صفحه به معرفی برترین عروس سراهای بوشهر پرداخته ایم سالن هایی که در ارائه خدمات تخصصی آرایش عروس بدون شک در این شهر حرف اول را می زنند. این عروس‌سراها با داشتن تیم های حرفه ای و باتجربه از جدیدترین متدهای روز دنیا برای میکاپ و شینیون عروس استفاده می کنند و با ارائه خدماتی مثل گریم حرفه‌ای، فیشیال پوست قبل از عروسی و طراحی مدل موی خاص به عروس ها کمک می کنند تا در روز عروسی شان بدرخشند.

برترین عروس سراهای بوشهر علاوه بر خدمات تخصصی عروس از بهترین و باکیفیت ترین محصولات آرایشی استفاده می کنند تا ضمن حفظ سلامت پوست و مو ظاهری درخشان و بی نقص برای شما ایجاد کنند.

این سالن ها با ارائه پکیج های ویژه عروس که شامل تست میکاپ و مشاوره های تخصصی قبل از روز مراسم می شود به شما کمک می کنند تا با اطمینان کامل برای روز عروسی خود آماده شوید.

همچنین بسیاری از این عروس سراها خدمات ویژه ای همچون طراحی لباس عروس و هماهنگی کامل با تم مراسم را نیز ارائه می دهند تا همه چیز به بهترین شکل ممکن با سبک و سلیقه شما هماهنگ شود.

اگر به دنبال بهترین ها هستید و می خواهید در این روز خاص بدرخشید عروس سراهای معرفی شده در این صفحه با ارائه بهترین خدمات و بالاترین کیفیت بهترین انتخاب های شما در بوشهر خواهند بود.

نام عروس سرا آدرس تلفن تماس
آرایشگاه زیبایی سارینا بوشهر، بهمنی، خیابان شهید ماهینی، کوچه شهید ماهینی یک، فرعی سمت چب ۰۹۱۷۸۷۱۲۸۵۳
سالن زیبایی مادموزل بوشهر، باغ زهرا، عرفان ۲، کوچه ی اول، سمت چپ ۰۹۳۹۷۹۰۱۱۲۰
آرایشگاه سرمه بوشهر، خیابان شهید مطهری، کوچه بازرگانی، کوچه ششم، سمت چپ ۰۷۷۳۳۵۵۰۱۳۱
آرایشگاه زیبایی فتانه بوشهر، خیابان بیسیم، کوچه صداقت ۰۹۱۷۱۷۱۰۸۸۸ – ۰۷۷۳۳۵۳۰۳۱۷
سالن زیبایی ملکه سفید بوشهر، خ عاشوری، کوچه شهید دموخ ۳۵۳۶۳۵۴
آرایشگاه زیبایی الف بیوتی بوشهر، خیابان انقلاب، روبروی ناصر خسرو، جنب فروشگاه مهر، طبقه بالای نمایندگی دوو، کوچه حیاتی ۰۹۱۷۱۷۵۲۵۸۴
سالن مراقبت و زیبایی یلدا بوشهر، امامزاده، نبش اندیشه ۵، سالن یلدا ۰۹۱۷۲۶۵۲۷۷۵ – ۰۷۷۳۳۳۳۳۳۳۳
آرایشگاه زیبایی آنیتا بوشهر، عاشوری، بهارستان ۵۰ ۰۹۹۰۳۶۳۳۱۳۸
سالن زیبایی پلک بوشهر، شهر چغادک، سالن زیبایی پلک ۰۹۱۷۰۱۶۹۸۱۹
سالن زیبایی برنز بوشهر، فرودگاه، نبش امام رضا ۰۹۱۷۵۲۸۵۷۸۹

بهترین مراکز خدمات کاشت ناخن و خدمات دیگر ناخن در بوشهر

اگر به دنبال زیباترین و حرفه‌ای ترین خدمات کاشت ناخن در بوشهر هستید ما اینجا هستیم تا شما را با بهترین مراکز تخصصی ناخن در این شهر آشنا کنیم. این سالن ها با ارائه خدمات متنوع ناخن از جمله کاشت ناخن با جدیدترین متدهای روز، مانیکور و پدیکور حرفه‌ای، طراحی‌های خاص و خلاقانه و ترمیم ناخن، جزو برترین های بوشهر به شمار می روند.

این مراکز با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تیم های مجرب و حرفه‌ای، محیطی آرام و دلپذیر را فراهم کرده‌اند تا شما با خیال راحت از خدمات بهره‌مند شوید. سالن های خدمات کاشت ناخن در بوشهر علاوه بر توجه به جزئیات و دقت بالا در اجرای هر نوع خدمات، به سلامت و زیبایی دست ها و ناخن های شما اهمیت ویژه‌ای می دهند.

از کاشت ناخن ژله‌ ای و پودری تا طراحی های سه‌ عدی و اکریلیک شما می توانید با مراجعه به این مراکز از میان گسترده ترین انتخاب ها مناسب ترین سبک را برای خود پیدا کنید.

این مراکز نه تنها بهترین خدمات کاشت و ترمیم ناخن را ارائه می دهند بلکه خدمات جانبی دیگری مانند تقویت و مراقبت از ناخن، ترمیم های حرفه‌ای و پاکسازی کوتیکول نیز در لیست خدماتشان قرار دارد. اگر به دنبال تجربه‌ای بی نظیر و خدماتی ماندگار هستید این سالن ها با تخصص و دقت مثال زدنی گزینه های ایده‌آلی برای شما خواهند بود.

# نام سالن آدرس تلفن تماس
1 مرکز خدمات کاشت ناخن سارینا بوشهر، بهمنی، خیابان شهید ماهینی، کوچه شهید ماهینی یک، فرعی سمت چپ ۰۹۱۷۸۷۱۲۸۵۳
2 سالن کاشت ناخن مادموزل بوشهر، باغ زهرا، عرفان ۲، کوچه ی اول، سمت چپ ۰۹۳۹۷۹۰۱۱۲۰
3 سالن کاشت ناخن سرمه بوشهر، خیابان شهید مطهری، کوچه بازرگانی، کوچه ششم، سمت چپ ۰۷۷۳۳۵۵۰۱۳۱
4 مرکز خدمات کاشت ناخن فتانه بوشهر، خیابان بیسیم، کوچه صداقت ۰۹۱۷۱۷۱۰۸۸۸ – ۰۷۷۳۳۵۳۰۳۱۷
5 سالن کاشت ناخن ملکه سفید بوشهر، خیابان عاشوری، کوچه شهید دموخ ۳۵۳۶۳۵۴
6 سالن کاشت ناخن الف بیوتی بوشهر، خیابان انقلاب، روبروی ناصر خسرو، جنب فروشگاه مهر، طبقه بالای نمایندگی دوو، کوچه حیاتی ۰۹۱۷۱۷۵۲۵۸۴
7 سالن کاشت و ترمیم ناخن یلدا بوشهر، امامزاده، نبش اندیشه ۵، سالن یلدا ۰۹۱۷۲۶۵۲۷۷۵ – ۰۷۷۳۳۳۳۳۳۳۳
8 سالن کاشت ناخن هیفا بوشهر، باغ زهرا، ابوشهر، خیابان طلوع ۰۹۱۵۰۶۴۴۲۹۴
9 خدمات کاشت و ترمیم ناخن آنیتا بوشهر، خیابان عاشوری، بهارستان ۵۰ ۰۹۹۰۳۶۳۳۱۳۸
10 سالن کاشت ناخن پلک بوشهر، شهر چغادک، سالن زیبایی پلک ۰۹۱۷۰۱۶۹۸۱۹

سوالات متداول

1 آیا ثبت سالن زیبایی در این سایت رایگان است؟

بله شما می توانید با پر کردن فرم ثبت اطلاعات سالن زیبایی و ارسال اطلاعات خودتان توسط آن پس از تایید صفحه اختصاصی خودتان را در سایت داشته باشید.

2 این سایت چه کمکی به سالن های زیبایی می کند؟

با ثبت سالن شما می توانید صفحه خود را به صورت رایگان بدون نیاز به داشتن وبسایت اختصاصی داشته باشید و لینک آن را در شبکه های اجتماعی و دیگر جاها به اشتراک بگذارید، اسم خود را در بین بهترین سالن های زیبایی در شهر و منطقه خودتان در نتایج جستجوی کاربران قرار دهید، تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مشتریانتان بدون فیلتر به نمایش بگذارید، از امکانات گزینه های دیجیتال مارکتینگ مانند طراحی سایت، سئو، تبلیغات بنری و... با بهترین قیمت و توسط حرفه ای ترین افراد با بیش از 15 سال فعالیت در این زمینه بهره ببرید و...

3 این سایت چه امکانات ویژه ای برای سالن های زیبایی فراهم می کند؟

ارائه بنر های تبلیغی در صفحه اصلی و تمام صفحات سایت با طراحی اختصاصی و جذاب برای مجموعه شما، طراحی سایت اختصاصی با بهترین قیمت توسط حرفه ای ترین افراد در این زمینه در سطح کشور با ضمانت رضایت کامل شما، طراحی لوگو اختصاصی و بنرهای تبلیغاتی برای اینستاگرام، ساخت تیزر تبلیغاتی، تبلیغات پیامکی هدفمند، سئو، تبلیغات گسترده بنری در سایت های پربازدید ایرانی و تمام مواردی که برای دیده شدن شما در دنیای دیجیتال لازم است.

صفحه اصلی
ثبت سالن یا متخصص
ارتباط با مشاور
سالن های زیبایی
متخصصین زیبایی
ارتباط با کارشناس سایت و مشاوره رایگان